پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: قایقرانان زنجانی با درخشش در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در تایلند ۱۰ مدال رنگارنگ برای ایران کسب کردند.

شعار سالمحمدعلی حمزه پور با بیان اینکه ورزشکاران زنجانی امسال در رشته‌های مختلف ورزشی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند، اظهار کرد: این ورزشکاران از ابتدای امسال عناوین بسیار خوبی در سطح ملی و فرا ملی کسب کردند.

وی از درخشش قایقرانان زنجانی در ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: این ورزشکاران ۱۰ مدال رنگارنگ برای تیم ملی و استان زنجان کسب کردند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه زنجان از جمله قطب‌های رشته قایقرانی در ایران محسوب می‌شود، ابراز کرد: قهرمانان زنجانی در مسابقات قایقرانی روئینگ آسیا هفت مدال طلا و سه مدال نقره کسب کردند.

حمزه پور با اشاره به این که مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در پاتایای تایلند برگزار شد، خاطرنشان کرد: قایقرانان زنجانی در این مسابقات همچنین دو مقام چهارم با اختلاف 60 صدم ثانیه کسب کرده و از کسب مدال بازماندند.

وی با بیان اینکه قایقرانان زنجانی همچنین یک مقام پنجمی نیز در این دوره از مسابقات کسب کردند، تصریح کرد: تیم ملی ایران در بخش تیمی پسران با درخشش قایقرانان زنجانی دوم شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه تیم ملی ایران در بخش تیمی دختران قهرمان آسیا شد، افزود: در مجموع تیم ملی ایران به لطف مدال‌های خوشرنگ زنجانی‌ها دوم شد.

حمزه پور با بیان اینکه در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا مهسا جاور دو نشان طلا کسب کرد، اظهار کرد: در این مسابقات پریسا احمدی نیز دو مدال طلا کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه در بخش مردان نیز مسعود محمدی یک نشان طلا و یک نشان نقره، بهمن نصیری یک طلا و یک نقره برای ایران و استان زنجان به دست آورد، اضافه کرد: همچنین سید مجتبی شجاعی هم یک طلا و فرشته رومی نیز در بخش دختران یک مدال نقره کسب کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 19 شهریور 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۶۱۸۰۰۰۱۱۱، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین