پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۵۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
فتح الله حقیقی استاندار زنجان پیشنهاد داد به جای برگزاری برنامه های شاخص مختلف یک شهرستان در طول سال، مسئولان برای هر شهرستان هفته فرهنگی مشخصی را تعیین و برنامه های مختلف را در طول آن مدت برگزار کنند.
شعار سال: استاندار زنجان پیشنهاد داد به جای برگزاری برنامه های شاخص مختلف یک شهرستان در طول سال، مسئولان برای هر شهرستان هفته فرهنگی مشخصی را تعیین و برنامه های مختلف را در طول آن مدت برگزار کنند.

 فتح الله حقیقی در شورای ورزش‌های همگانی استان زنجان اظهار کرد: همه ادارات با هماهنگی انجام گرفته و با طرح های پیشنهادی در حوزه های مختلف این هفته را هرچه پرشکوه تر برگزار کنند.
وی با بیان اینکه مشکل اصلی استان زنجان بودجه و فضای ورزشی نیست، افزود: در اولویت نبودن این مسئله مهم در برنامه های مدیران تصمیم گیر استان علت این مشکلات است.
مقام عالی استان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های خدادادی منطقه یا بهره مندی از سدهای استان در برگزاری مسابقات رشته های مختلف ورزش‌های آّبی و جاذبه های این بخش در معرفی زنجان و افزایش نشاط در جامعه جوان استان مثمر ثمر خواهد بود.
حقیقی با انتقاد از نبود حامی ورزشی از تیم های مختلف زنجان، اظهار داشت: باید اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل صمت و مجموعه استانداری با تبیین اهمیت موضوع برای بخش خصوصی جهت تیم های موجود ورزشی و تشکیل تیم های جدید در رشته های مختلف حامی ورزشی جذب کند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه حرکت با روند موجود و فرض داشتن سرانه فضای ورزشی جهانی هم باعث موفقیت نخواهد شد، گفت: چرا که نحوه برنامه ریزی و نگاه ما به موضوع ورزش نگاه درستی نیست.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: باید تمام صاحبان تریبون، اصحاب رسانه به ویژه صداو سیما به موضوع فرهنگ سازی ورزش در جامعه پرداخته و خانواده ها را با اهمیت سلامت و ارتباط آن با ورزش توجیه نمایند.
استاندار زنجان یادآور شد: انسجام بین ادارات در برگزاری برنامه ها یکی از ملزومات و ضروریات این امر است، لذا موازی کاری از ارگان ها در این حوزه به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:29 اردیبهشت1398،کدخبر:847940،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین