پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: با افتخارآفرینی ورزشکاران پارالمپیکی در میادین مختلف، استقبال از رشته های ورزشی این فدراسیون به مراتب افزایش یافته است.

شعار سال: محمود خسروی وفا روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولان استان زنجان افزود: برخی از ورزشکاران پارالمپیکی با حضور در این مسابقات رکورد جابجا کرده‌اند که این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی اظهار کرد: هم اکنون فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان جزء برترین فدراسیون های کشوری قرار دارد و ثبت رکورد چهار ورزشکار پارالمپیکی کشور در گینس، از توانایی بالای این ورزشکاران حکایت دارد.

خسروی وفا افزود: کسب مقام سوم، هدف‌گذاری فدراسیون در مسابقات آسیایی جاکارتا،(اندونزی) است و برای دستیابی به آن برنامه های متعددی را مورد توجه قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش می شود با رفع مشکلات هیات های ورزشی جانبازان و معلولان این ورزشکاران بیش از گذشته در مسابقات داخلی و بین المللی حضوری چشمگیر داشته باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز ادامه داد: فراهم کردن زیرساخت‌های ورزش‌های جانبازان و معلولان می تواند کمک بسیاری برای فعالیت های ورزشی و ایجاد شرایط مناسب برای جذب معلولان به ورزش و کاهش نارضایتی دربین آنان باشد.

وی ابراز امیدواری کرد، 25 نفر از ورزشکاران هیات جانبازان و معلولان این استان به پارالمپیک 2020 توکیو اعزام شوند که لازمه تحقق آن توجه به استعداد شهرستان های استان است.
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز خاطر نشان کرد: 24 ورزشکار و مربی از استان زنجان در مسابقات پارا آسیایی اینچئون کره‌جنوبی 19 مدال رنگارنگ کسب کردند و این اداره کل برای حضور درمیادین مختلف نگاه ویژه ای به این هیات ورزشی دارد.

با حضور محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون، مهدی مرادی' رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات ورزشی زنجان را عهده دار شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 02خرداد 1396، کد مطلب:82542394 : www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
ورزش معلولین چندان مورد توجه نبوذه و نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین