پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴
استاندار زنجان جوانان را به منزله ثروت و فرصت برای هر کشور توصیف کرد و گفت: توجه ویژه به مسائل جوانان یک اولویت است و باید با اقدامات مناسب تلاش کنیم که جوانان از زندگی در این جامعه احساس شعف و اشتیاق داشته باشند.

شعارسال: استاندار زنجان جوانان را به منزله ثروت و فرصت برای هر کشور توصیف کرد و گفت: توجه ویژه به مسائل جوانان یک اولویت است و باید با اقدامات مناسب تلاش کنیم که جوانان از زندگی در این جامعه احساس شعف و اشتیاق داشته باشند.

 فتح اله حقیقی در نشست صمیمی با جامعه ورزش استان، با بیان اینکه اگر به جوانان توجه کنیم، کشور موفق خواهد شد، افزود: جوانان و قهرمانان ورزشی از سرمایه های مهم مادی و معنوی کشور هستند و باید با ایجاد محیطی سالم و بانشاط زمینه ایجاد شعف و اشتیاق زندگی در این قشر گسترش یابد.

وی در ادامه بر ضرورت احصاء و توسعه سرانه ورزشی استان تاکید کرد و گفت: بر اساس قانون دستگاه های اجرایی می توانند یک درصد از اعتبارات خود را به امر ورزش اختصاص دهند که با توجه به اهمیت بخش ورزش در استان، بر اساس توافق بعمل آمده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، این امر در بودجه تمامی دستگاه های اجرایی استان در نظر گرفته خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: 27 صدم ارزش افزوده استان نیز که مبلغی بالغ بر 13 میلیارد تومان است بر اساس قانون باید برای اجرای پروژه های عمرانی هزینه شود که برای این بخش از بودجه نیز باید پروژه های لازم تعریف و کارسازی شود.

استاندار زنجان جذب حامیان مالی از سوی فعالین حوزه صنعت و تولید استان را نیازمند تعریف طرح های عملیاتی قابل اجرا دانست و افزود: باید مدیرکل ورزش و جوانان، اسامی واحدهای صنعتی و تولیدی استان را که توان حمایت از رشته های ورزشی را دارند و رشته های ورزشی قابل پشتیبانی را معرفی نماید.

مقام عالی استان، قهرمان ماندن در جامعه و عدم وابستگی مدال آوران به هیچ دستگاه و ارگان را بسیار مهمتر از کسب عناوین قهرمانی دانست و گفت: شناسنامه ورزشی هر شهر، هر روستا و هر بخش باید تدوین شود و ایجاد بانک اطلاعاتی اماکن ورزشی و توانمندی های ورزشکاران ضروری است.

حقیقی، از تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران استان در سال 98 خبر داد و تصریح کرد: بخش ورزش از اولویت های مهم استان است و شخصا تلاش در راستای سربلندی و موفقیت جوانان استان را عبادت می دانم.

حفظ منزلت پیشکسوتان ورزشی، تشکیل هیئت های اندیشه ورزش در حوزه ورزش و جوانان، اختصاص اماکن ورزشی استان برای توسعه ورزش کارمندان و توجه ویژه به ورزش همگانی از دیگر موارد مورد تاکید استاندار زنجان در این دیدار بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 9دی 1397 ، کدخبر:793883 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین