پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
سرانه ورزشی لرستان کمتر از ۷۰سانتی‌متر است که این رقم پایین تر از متوسط کشوری است. لازم است شرکت‌ها و مجموعه‌های ورزشی مرتبط با وزارت کار، اداره‌کل ورزش و جوانان، دانشگاه‌ها و آموزش‌ و پرورش امکاناتی ایجاد کنند تا سرانه ورزشی افزایش یابد.

شعارسال: استاندار لرستان گفت: سرانه ورزشی لرستان کمتر از ۷۰ سانتی‌متر است که این رقم پایین تر از متوسط کشوری است.

سیدموسی خادمی ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و ورزشکاران کارگر لرستانی در مسابقات قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا اظهار داشت: کارگران با شرایط سخت و درآمدهای کم در حال خدمت به کشور هستند که این اقدام آن ها ارشمند بوده و از جایگاه بالایی در نظام ارزشی ما برخوردارند.

وی با بیان اینکه با وجود سختی کار، کسب مدال کارگران در میادین جهانی کار ساده‌ای نیست، افزود: میانگین مدال هر کدام از این ورزشکاران ۳ مدال است،کسب ۱۹ مدال توسط ۶ ورزشکار کارگر لرستانی بسیار ارزنده است.

استاندار لرستان در ادامه به پایین یودن سرانه ورزشی استان اشاره کرد و گفت: سرانه ورزشی لرستان کمتر از ۷۰سانتی‌متر است که این رقم پایین تر از متوسط کشوری است.

خادمی افزود: لازم است شرکت‌ها و مجموعه‌های ورزشی مرتبط با وزارت کار، اداره‌کل ورزش و جوانان، دانشگاه‌ها و آموزش‌ و پرورش امکاناتی ایجاد کنند تا سرانه ورزشی افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه از فضاهای موجود ورزشی در استان باید به‌شکل بهینه استفاده شود، گفت: برای افزایش سرانه ورزشی استان امیدواریم مجموعه دهکده المپیک تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

استاندار لرستان با بیان اینکه تعداد زیادی طرح ورزشی در استان وجود دارد که در صورت افتتاح شرایط برای توسعه ورزش استان و رشد ورزشکاران فراهم می‌شود، افزود: سعی داریم با مدیریت خوب امکانات خوبی را در آینده برای لرستان ایجاد کنیم تا این استان با اتکای به استعدادهای ورزشی و ورزشکاران به جایگاه مناسبی در ورزش و به‌ویژه ورزش کارگران برسد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرسنا، تاریخ انتشار: 23تیر1398، کدخبر: 40480: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین