پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۹۵۳۰۶
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
استاندار تهران تاکید کرد: شاهد تحولات خوبی در ورزش تهران هستیم و خوشبختانه امسال بودجه 98 تهران تفاوت خوبی خواهد داشت.
شعار سال : محسنی بندپی در مراسم تجلیل از هیات های ورزشی و قهرمانان ملی و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2018 استان تهران که بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، افزود: ما در تهران جوانان بااستعداد زیادی داریم و مسئولانی حضور دارند که با شایستگی در مسند کار هستند. ما باید از ورزش قهرمانی حمایت مالی داشته باشیم. همچنین ما متولیان باید یک سیستم یکپارچه تعریف کنیم تا کار براساس یک فرآیند و یک نظام استعدادیابی انجام شود.
 
در این مراسم که عبدالحمید احمدی معاون وزارت ورزش و جوانان، زهرا موسوی سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان، گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، موسوی و ذوالقدر نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، مازیار ناظمی رئیس روابط عمومی و مرکزاطلاع رسانی وزارت ورزش و رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران حضور داشتند، استاندار تهران از افزایش بودجه استان تهران در سال آینده خبر داد و گفت: ورزش باعث نشاط و شادابی در جامعه می‌شود و یکی از راه‌هایی است که آرامش درونی را به دنبال دارد. تلاش ما بر این است تا شرایطی فراهم کنیم تا مدال آوران استان تهران بتوانند بدون دغدغه از نظر داشتن شغل مناسب بتوانند به فعالیت‌های ورزش قهرمانی خود بپردازند و تحت حمایت شغلی قرار بگیرند.
 
وی گفت: از زمانی که مسعود سلطانی‌فر عهده‌دار وزارت ورزش و جوانان شده، نگاه جامع و برنامه محور به ورزش به ویژه همگانی و قهرمانی داشته است. در حقیقت ورزش، یکی از ارکان توسعه ورزش قهرمانی کشور محسوب می‌شود. جمعی از بهترین های ورزش ایران در تهران حضور دارند و هنگام مسابقات مهم ورزشی، نگاه مردم به درخشش ورزشکاران است و افتخار آفرینی ورزشکاران باعث شادی و نشاط مردم شده است .
 
استاندار تهران از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دلیل اختصاص بودجه خوب در سال ٩٨ به نسبت سال ٩٧ تشکر و تصریح کرد: ما استعدادهای خوبی در استان تهران داریم که یک چهارم مدال‌ها به تهران اختصاص دارد. این قهرمانان باید مورد حمایت قرار بگیرند تا بتوانند به افتخارآفرینی خود ادامه دهند. نگاه دولت و مجلس همواره حمایت از ورزش بوده و ما متولیان باید تلاش کنیم با یک برنامه ریزی و سیستم فرآیند محور و یکپارچه به مدال‌هایی دست پیدا کنیم که مبتنی بر تلاش باشد، نه بر اساس شانس.
 
وی در پایان اظهار کرد: قبول دارم که شاخصه‌های ورزش در شهرستان‌های استان تهران پایین است و نیاز به یک نگاه جدید دارد. در نگاه اول همه فکر می‌کنند تهران یک استان برخوردار است. در حالی که سرانه ورزشی در بهارستان ۰.۳۶ متر مربع است. ما باید تلاش کنیم به عنوان نماینده دولت شرایط بهتری را در استان تهران ایجاد کنیم. استان تهران استان برخوردار نیست و دارای کمبود سرانه ورزشی هستیم و این مطالبه گری را دنبال مَی کنم و زمینه افتخارآفرینی ورزشکاران را بوجود خواهیم آورد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:22 اسفند 1397،کدخبر:823671،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین