پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۰۸۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
حل مشکلات مالی ورزشکاران در توان شورای شهرستان نیست علیرضا جمور گفت، مجموعه مدیریت شهری ملارد در راستای توسعه ورزشهای همگانی به کمک اداره ورزش و جوانان سعی در گسترش ورزش در سطح شهرستان را دارد.

شعار سال: علیرضا جمور عضو شورای اسلامی شهرستان و رئیس شورای اسلامی شهر ملارد در حاشیه جلسه شورای شهرستان ملارد گفت: با توجه به کاهش شدید درآمد مجموعه مدیریت شهری در سالهای اخیر به لحاظ نبود درآمدهای پایدار در شهرداری‌ها ، حل مشکلات مالی ورزشکاران در توان شورای شهرستان نیست ولی در قانون بودجه‌هایی تعریف‌شده است که بتوان از ورزشکاران مدال‌آور حمایت کرد. وی با اشاره به حمایت شهرداری و شورای شهر از ورزش بیان کرد: تاثیرات این حمایت در کسب موفقیت‌های بیشتر ورزشکاران و قهرمانان شهرستان کاملاً مشهود می‌باشد و قول مساعد دادند که امیدواریم با همکاری اعضای شوراهای اسلامی شهر گام‌های بلندی برای توسعه ورزش شهرستان برداریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزش همگانی در رشد و توسعه ورزش قهرمانی نقش محوری و زیربنایی دارد، افزود: سلامتی جامعه، مبارزه با اعتیاد، مبارزه با ناهنجاری ها، پرکردن اوقات فراغت و تامین برنامه برای نشاط جمعی جامعه بوسیله ورزش همگانی صورت می گیرد.

وی در خاتمه یادآور شد وظیفه ذاتی شورا و شهرداری ورود در تمامی مسائل اجتماعی به ویژه ورزش است و خاطرنشان کرد مجموعه مدیریت شهری ملارد در راستای توسعه ورزشهای همگانی به کمک اداره ورزش و جوانان سعی در گسترش ورزش در سطح شهرستان را دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اقتدار ملارد، تاریخ انتشار 18 آذر 95 ، کد مطلب: 63780: www.eghtedaremalard.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
واقعا حمایت از ورزشکاران حوزه قهرمانی،یک ضرورت است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین