پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۴۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
عضو شورای اسلامی شهر ملارد گفت:در برخی از نواحی و محدوده های شهر ملارد،ضعف های زیرساختی جدی و عمیقی از گذشته بوجود آمده که این پدیده ارائه خدمات مطلوب را با دشواری هایی مواجه می سازد.

شعارسال: معصومه بیات با اشاره به وجود برخی ضعف ها و مشکلات جدی در حوزه زیر ساختی و ساختاریِ شهر ملارد اظهار داشت:مهاجرپذیری و عزیمت افسار گسیخته سیل انبوهی از جمعیت و سکونت در این منطقه در طول سالیان و دهه های گذشته، ملارد را با پیچیدگی ها و دشواری های بسیاری مواجه ساخته است.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد:به جز منطقه مارلیک، در بسیاری از نقاط شهر ملارد مشکلات و چالش های عمیق و جدی ساختاری، مسبب بروز مشکلات عدیده ای در حوزه خدمات رسانی به این منطقه می شود.

وی افزود:در برخی مناطق این شهر، همچون سرآسیاب شرقی و غربی و ملارد قدیم، زیرساخت های لازم از ابتدا فراهم و تأمین نشده و برخی از امکانات و الزامات موجود بعد از استقرار و سکونت جمعیت در این منطقه مهیا و فراهم شده است.

بیات گفت:رویه و اصولی برای رشد و توسعه مطلوب شهری وجود دارد که باید پیش از استقرار جمعیت، الزامات و ضروریات موجود در قالب محلی برای سکونت جمعیت تأمین و مهیا شود، در غیر اینصورت شاهد چالش هایی خواهیم بود که در این منطقه به کرات نمونه ها و مواردی از این مشکلات را تجربه می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد: شهرداری ملارد از حیث ترکیب و ساختار جمعیتی با پدیده ای مواجه است که فاقد زیربناهای لازم و ضروری است و همین امر روند خدمات را با موانع و چالش هایی اساسی مواجه می سازد.

وی در خاتمه یادآور شد:تلاش می شود در حد بضاعت و ظرفیت موجود، نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مردم و شهروندانِ ملارد اقدام شود که در برخی حوزه ها نیز کاستی ها و مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با اتخاذ تدابیر سازنده مرتفع شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11دی1395، کدخبر: 3850966: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
اقدامات شورا و شهرداری نیز نصف و نیمه و مسئله دار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین