پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۱۰۹
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: افزایش مهاجران در شهرستان علاوه بر تفاوت‌های فرهنگی موجب افزایش برخی از نیازها از جمله اشتغال شده که این امر به معضل بیکاری شهرستان نیز دامن زده است.

شعار سال: حجت محمدی در نشست هم‌اندیشی با حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان خرم‌دره با اشاره به مشارکت بالای مردم شهرستان در انتخابات، اظهار کرد: مردم خرم‌دره علی‌رغم آغاز فصل کاری به ویژه برای کشاورزان، نرخ مشارکت ۷۵ درصدی را در انتخابات امسال به ثبت رساندند.

وی با بیان اینکه ۶۰ نفر در انتخابات شوراهای امسال در این شهرستان داوطلب بودند، اظهار کرد: به اذعان اکثریت، مردم شهرستان امسال شورایی کارآمد و قوی انتخاب کردند که امیدواریم با حضور آن‌ها بخشی از مشکلات شهر مرتفع شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر اینکه نباید سنگ جلوی پای شوراهای جدید انداخته شود، ابراز کرد: شورای جدید نیز باید پاسخ‌گوی اعتماد مردم باشد و خود را اسیر حواشی نکرده و احساسات را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل نکند.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به خودکفایی کشور در تولید گندم، یادآور شد: در سال ۹۰ حدود چهار میلیون تن گندم وارد کشورش؛ این در حالی است که در سال ۹۵ حدود ۱۴ میلیون تن گندم در کشور تولید شد که ۸۰۰ هزارتن از این مقدار صادر شد و امسال نیز برنامه‌هایی برای صادرات این محصول استراتژیک در نظر گرفته شده است.

وی، مهاجر‌پذیری را یکی از مشکلات اساسی شهرستان عنوان کرد و افزود: افزایش مهاجران در شهرستان علاوه بر تفاوت‌های فرهنگی موجب افزایش برخی از نیازها از جمله اشتغال شده است که این امر به معضل بیکاری شهرستان نیز دامن زده است.

محمدی با اشاره به مشکلات راه‌آهن شهرستان تصریح کرد: از سال ۱۳۱۷که راه‌آهن در شهرستان مستقر شده است احداث زیرگذر، آرزوی مردم نصیرآباد و قلعه حسینیه بود که تاکنون هیچ قدمی در این راه برداشته نشده بود اما با پیگیری‌های صورت گرفته و دیدار با مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور جانمایی احداث این زیرگذر صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه خرم‌دره بیش از هر چیز نیاز به شورا و شهردار قوی و کارآمد دارد، تصریح کرد: در حال حاضر برخلاف برخی شهرستان‌های استان بیش از ۸۰ درصد جمعیت خرم‌دره در مناطق شهری سکونت دارند که این امر به نوبه خود موجب افزایش نیازهای شهری شده است که رفع این مشکلات شورا و شهردار قوی می‌طلبد.

وی با بیان اینکه علی‌رغم برخورداری خرم‌دره از جاذبه‌های گردشگری فراوان، این حوزه مورد غفلت واقع شده است، تصریح کرد: حمام «یان‌یان» یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان است که فقط تابلوی آن در خیابان‌های نصب و درب آن عملا به روی گردشگران بسته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان زنجان، تاریخ انتشار 4 تیر 96، کد مطلب: 964-1191-5:www.khalijefars.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین