پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: پروژه های نیمه تمام عمرانی یکی از معضلات مهم استان زنجان است.

شعار سالسید بیوک موسوی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای ثبت احوال استان، افزود:صدور کارت ملی هوشمند و تغییر شناسنامه در استان کمتبلیغ شده و در پایان سال ۹۶ اقدامات تبلیغی بیشتر انجام شود .

وی به وضعیت ساختمان اداری ثبت احوال که در حال ساخت است اشاره کرد و گفت: پروژه های نیمه تمام عمرانی یکی از معضلات مهم استان زنجان است و ساختمان نیمه کار ثبت احوال در شهر زنجان باید پیگیری جدی انجام شود و اقدامات لازم برای تعیین تکلیف و اتمام آن انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت:نیمه تمام بودن برخی پروژه های عمرانی به دلیل اینکه در مقابل دیدگان مردم هستند مناسب نیست و این شرایط موجب ایجاد اثرات منفی در ذهنیت مردم شهر شده و پروژه ای که در سال ۹۰ آغاز شده و بعد از ۶ سال هنوز با اما و اگر همراه است، زیبنده مردم و مسئولان استان نیست.

موسوی بر مصون سازی جامعه از آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: مشکلات آسیب های اجتماعی همچون طلاق در جامعه دارای آثار زیان باری بوده و باید برنامه ریزی کارآمدی برای مقابله با این معضلات اندیشیده شود.

وی بر ضرورت رویکرد فرهنگی دستگاه‌های فرهنگی و متولیان معنوی جامعه در ایام محرم برای خانواده‌ها تاکید کردو افزود: با توجه به در پیش بودن ایام محرم نقش هیئت های مذهبی، سخنرانان و خطیبان در این ایام برای اقدامات فرهنگی حوزه آسیب های اجتماعی همچون طلاق و ازدواج بسیار موثر بوده و ضرورت توجه جدی به آن احساس می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در خصوص معضل تک فرزندی در جامعه و برگزاری همایش، افزود: با چند همایش نمی توان در خصوص معضل تک فرزندی در جامعه ورود کرد و باید فراگیری بیشتری در برنامه‌های اجرایی نهادهای فرهنگی دیده شود.

موسوی ابراز کرد: جامعه‌ای که تمسک به اهل بیت دارد باید نحوه زندگی و آداب و معاشرت آن و مهارت های زندگی افراد تشابهاتی به زندگی ائمه اطهار داشته باشد و دستگاه های فرهنگی باید ریشه یابی درستی از مسائل فرهنگی جامعه داشته باشد.

وی افزود:نخستین جلسه برای برخورد با واحدهای معدنی برگزار شده است واظهارات مربوط به برخی از واحدهای صنعتی و معدنی اقدام تبلیغی نبوده و طرح موضوعات حاشیه‌ای و کم اهمیت موجب تحت شعاع قرار گرفتن موضوعات مهم می شود و در جلسات گذشته مضوعات مهمی طرح شده بود که طرح سخنان کم اهمیت موجب به حاشیه رفتن مسائل مهم توسعه ای استان می‌شود.

موسوی به ساختمان رها شده مقابل فرمانداری زنجان و همچنین ساختمان مدیریت بحران استان اشاره کرد و گفت: باید توجه جدی و پیگیری لازم برای برطرف شدن مشکلات این پروژه ها انجام شود که حوزه معاونت عمرانی استانداری زنجان نیز در این خصوص پیگیری لازم را انجام می دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 27 شهریور 96، کدمطلب:4090068، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین