پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۵۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: درکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یکهزار و 140میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به واحدهای این دو بخش تصویب شد.

شعار سال: سیدحسین حسینی‌محمدی روز دوشنبه افزود: امسال صاحبان 210 واحد صنعتی برای استفاده از تسهیلات حل مشکلات تولید در استان بوشهر نام نویسی کردند که برای رسیدگی به این پرونده‌ها تاکنون 84 واحد صنعتی و معدنی در کمیته بررسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پذیرش شده اند.

وی با اشاره به اینکه 18 واحد تولیدی و معدنی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند بیان کرد: تاکنون 30 میلیارد ریال به این واحدها پرداخت شده است این در حالی است که 18 واحد دیگر برای دریافت 173 میلیارد ریال در حال پیگیری هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با پرداخت تسهیلات طرح بازسازی و نوسازی صنایع در سه بخش بازسازی، نوسازی و تکمیل واحدهای با 60 درصد پیشرفت فیزیکی به بالا اجرا می شود.

حسینی محمدی بیان کرد: انتخاب بانک با خود متقاضیان است و پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری می‌توانند برای پیگیری به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.

وی، رونق اقتصادی در عرصه واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی را از اولویت‌های استان بوشهر دانست و اظهار داشت: در این ارتباط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و راهکارهای لازم را برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ارائه می‌کند.

حسینی محمدی با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر گفت: در این کارگروه‌ به پرونده واحدهای صنعتی و تولیدی برای افزایش تولید راهکارهای لازم ارائه و به پرونده‌های تولیدی و معدنی با بررسی کارشناسانه رسیدگی می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 4 مهر 96، کد مطلب: 82676602 ، www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین