پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان بر لزوم ارائه آموزش های همگانی برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی تاکدی کرد و گفت: زلزله های اخیر تلنگری برای مقاوم سازی مناطق فرسوده است.

شعار سال: صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در نشست تخصصی، تحلیلی زلزله‌های اخیر کشور در زنجان اظهار کرد: به دلیل وجود گسل در کشورمان این منطقه زلزله خیز است.

وی با بیان اینکه نیازمند آموزش های همگانی برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی هستیم، ادامه داد: در همین راستا نمایشگاه ایمنی در برابر زلزله در استان برپا شد ولی متاسفانه استقبال مردم بسیار کمرنگ بود.

این مقام مسئول به وجود 511 هکتار بافت فرسوده در استان اشاره کرد و گفت: زلزله‌های اخیر تلنگری برای مقاوم سازی این مناطق باشد.

کرامتی با یادآوری اینکه برخی از مناطق مسکونی در زنجان تحمل زلزله 5 ریشتری را ندارد، ادامه داد: از اینرو مقاوم سازی این مناطق به کاهش خرابی های ناشی از زلزله و حوادث طبیعی کمک می‌کند.

به گفته وی، زلزله های اخیر تجربه ای برای برنامه ریزی مسوولان است تا استان های معین در ساعات اولیه فعالیت خود را در مناطق زلزله زده آغاز کنند.

در ادامه دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری زنجان هم با اشاره به اینکه برای اسکان اضطراری در زنجان سه پارک در نظر گرفته شده است، گفت: موفقیت این طرح منوط به اعتماد و استقبال مردم از کمپ‌های اسکان است.

جواد اسدی با بیان اینکه یکی از پارک‌های در نظر گرفته شده برای اسکان اضطراری پارک ملت است و تلاش می کنیم تا آنچه در پارک چیتگر اجرایی شده در این پارک پیش‌بینی شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دو سوله مدیریت بحران در زنجان آماده است، گفت: 6 ایستگاه آتش‌نشانی در زنجان دایر است که با استاندار مورد نظر با توجه به جمعیت شهر فاصله داریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 6دی 96، کدمطلب:575486، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیروس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
باید فرهنگسازی هارو از اون صدا و سیما شروع کرد ، فضای مجازی هم بی تاثیر نیست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین