پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از آماده‌سازی ۱۳۲ مرکز اسکان اضطراری خبر داد و گفت: ۸۷ مسافر در راه‌مانده به دلیل کولاک شدید در استان زنجان اسکان یافتند.
شعارسال: صفی‌الله کرامتی اظهار داشت: در استان زنجان 132 مرکز اسکان اضطراری آماده‌سازی شده که شامل مکان‌هایی مانند مساجد و حسینه‌ها است.

وی به کولاک شدید حاکم در محورهای مواصلاتی در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته 87 نفر در مراکز اسکان اضطراری اسکان یافتند که 75 نفر از آن‌ها در شهرستان ابهر و 12 نفر در ایجرود اقامت کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان بیان کرد: نیروهای هلال‌احمر در راه‌ماندگان را به واحدهای اسکان اضطراری هدایت می‌کنند و امکاناتی مانند پتو و در برخی موارد جیره غذایی خشک در اختیار آنها می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه امروز تا حدودی از کولاک حاکم در محورهای مواصلاتی نسبت به روز گذشته فروکش کرده است، تصریح کرد: سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده بارش برف تا روز جمعه ادامه یابد.

کرامتی با اشاره به احتمال تداوم بارش‌های جوی و کولاک به مسافران توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و توصیه‌های پلیس راه و نیروهای راهداری را جدی بگیرند.

وی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زمستانی، لباس گرم و غذای کافی برای سفرهای ضروری تأکید کرد و افزود: رانندگان از سالم بودن وسیله نقلیه و پر بودن مخزن سوخت آن پیش از سفر اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر در مواقع بحرانی و کولاک و حتی در زمانهای آرامش در آماده‌باش کامل هستند و نسبت به خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کدخبر: 1328202 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
منظور از مرکز اضطرای ، همون سوله ، یا مدرسه و یا مساجد است دیگر؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین