پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به بارش برف: سرعت باد در ارتفاعات بالای ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی‌شده که می‌تواند کولاک شدیدی را در پی داشته باشد.

شعار سال: خسرو ارتقایی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بابیان اینکه تجربیات حاصل‌شده پیرو بارش اخیر برف در استان می‌تواند چراغ راه آینده باشد تا غفلتی در این خصوص صورت نگیرد، اظهار کرد: بارها گفته می‌شود ارتفاع بارش برف در البرز ۳۵ سانتی‌متر بوده است اما چرا باید این میزان بارندگی بستر ایجاد مشکلات عدیده‌ای را فراهم کند.

وی در ادامه به مشکلات به وجود آمده در بخش ترافیک آزادراهی و ماندن خودروهای عبوری در اتوبان‌ها اشاره کرد و افزود: برودت دما به میزان منفی ۱۰ درجه امکان ارائه خدمات را با مشکلات فراوانی مواجه کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تمام شدن سوخت خودروهای عبوری از محورهای آزادراهی و نبود وسایل گرمایشی را یکی از مهم‌ترین مشکلات مسافران و مردم برشمرد و گفت: تا دو الی سه روز بعد از بارش برف، تعدادی ماشین در کنار اتوبان تهران کرج رهاشده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قطره، تاریخ 23 بهمن 96، کد مطلب: 208343: www.ghatreh.comr


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
اون سری کولاک نبود به این همه مشکل خوردیم! خدا این سری رو بخیر کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین