پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به بارش برف سنگین در استان البرز گفت: در این راستا و با توجه به مسدود شدن برخی از راه‌های روستایی در این استان تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی راه‌های روستایی همچنان ادامه دارد.
شعارسال: تقی رضایی اظهار داشت: در این راستا هم‌اکنون آخرین جاده روستایی بخش آسارا نیز توسط نیروهای راهداری در حال برف‌روبی است و تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شود.هم‌اکنون نیروهای راهداری مشغول برف‌روبی در مسیرهای مسدود شده روستایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه راه‌های ارتباطی بخش آسارا نیز به دلیل برف مسدود شده است، افزود: این بخش شامل 9 راه فرعی است که این راه‌ها توسط نیروهای راهداری برف‌روبی شده است و در حال حاضر نیز مسیر روستای گشنا نیز در مرحله پاکسازی قرار داد.

رضایی با بیان اینکه براساس گزارش‌ها همچنین راهداران در حال بازگشایی جاده جوستان به گراب طالقان هستند،‌ خاطرنشان کرد: این مسیرها نیز بر اثر کولاک شدید و سقوط بهمن بسته شده است.

به گفته وی این جاده راه ارتباطی 6 روستای گراب، گته‌ده،‌ دراپی، دهد،‌ آسکان و خچپره در بخش بالا طالقان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: جاده روستای اورازان نیز که از دیروز به دلیل سقوط بهمن بسته شده بود تا چند ساعت آینده بازگشایی خواهد شد.

رضایی تأکید کرد: در این راستا رفت و آمد در دیگر روستاهای شهرستان طالقان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1395، کدخبر: 13951201001188 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
خداوند خیرشان بدهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین