پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از نرخ رشد 3.4 درصدی جمعیت در استان البرز خبر داد و گفت: این رقم در کشور 1.3 درصد است.
شعارسال: «تقی رضایی» امروز(سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه)، در ششمین جلسه ستاد بازآفرینی شهرهای استان البرز گفت: استان البرز طبق آخرین سرشماری دو میلیون و ۴۰۰هزار نفر جمعیت دارد که در جایگاه دوازدهم کشور قرار می‌گیرد.

رضایی با بیان این‌که البرز 5121 کیلومتر مربع مساحت دارد، افزود: نرخ مهاجرت به استان البرز 3.9 درصد است که این رقم البرز را در جایگاه دومین استان مهاجرپذیر کشور قرار می‌دهد.

وی از نرخ رشد 3.4 درصدی جمعیت در استان البرز خبر داد و گفت: این رقم در کشور 1.3 درصد است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز ادامه داد: 2087 هکتار از محلات استان باید بازآفرینی شود که جمعیت ساکن در آن به ۷۱۴ هزار نفر می‌رسد.

وی از وجود ۶۱۷ هکتار سکونت‌گاه غیر رسمی در استان خبر داد و گفت: ۳۰ هزار نفر در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی محمدشهر و ۸۸ هزار نفر در سکونت‌گاه‌های غیررسمی کرج زندگی می‌کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کدخبر: 95112618335، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین