پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۷۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از احداث شاخه جنوبی امتداد بزرگراه شهید همت به سمت شهرستان فردیس و ملارد خبر داد.
شعارسال: ابوالفضل باقرنیا امروز با بیان این مطلب گفت: آخرین بررسی ها و اقدامات در این خصوص درحال انجام است و در آینده ای نزدیک کلنگ احداث این قطعه از بزرگراه به زمین زده می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه، ارزش اراضی در اختیار قرار گرفته برای احداث کنارگذر شمالی کرج از سوی دولت نزدیک به یک هزار میلیارد تومان است، افزود: دولت مجوز احداث شاخه جنوبی بزرگراه شهید همت به طول 6 کیلومتر را صادر کرده و مناقصه آن برای جذب سرمایه گذار نیز برگزار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز خاطرنشان کرد: در صورت آغاز این پروژه پیش‌بینی می‌شود که برای احداث آن 220 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز باشد.

وی با اشاره به آثار احداث این بخش از بزرگراه شهید همت، گفت: شهرستان فردیس در استان البرز بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد و احداث این شاخه از بزرگراه باعث می‌شود که حجم خودروی کمتری به سمت آزادراه تهران - کرج روی بیاورند و تکمیل این پروژه می‌تواند بار ترافیکی پل فردیس و پل کلاک که همواره دارای ترافیک سنگین است را کاهش دهد.

باقرنیا در پایان خاطرنشان کرد: پروژه ادامه بزرگراه شهید همت تا کرج نیز همان طور که وعده داده شده در سال 96 به پایان می رسد و همزمان کنارگذر شمالی کرج نیز که بزرگراه همت را به آزادراه کرج - قزوین متصل می کند از سوی شهرداری کرج و با مساعدت دولت در حال احداث است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 14 آذر 1395، کدخبر: 434356، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین