پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ از آزادسازی ۲۸ هزار متر مربع اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته در چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

شعار سال: به‌نقل از روابط‌ عمومی دادگستری استان البرز، حیدر جعفری اظهار داشت: عملیات آزادسازی 28 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته در چهارباغ انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ از اجرای عملیات قلع و قمع در این شهرستان خبر داد و افزود: تخریب این مستحدثات در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهرک‌های فروردین، الهیه و فراهانی بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ انجام شد.

وی میزان تخریبات را 24 بنا عنوان کرد و توضیح داد: در این عملیات که با حضور عوامل نیروی انتظامی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انجام شد، 13 هزار متر مربع دیوارکشی نیز تخریب و در نتیجه 28 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی آزاد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ با هشدار به متخلفان گفت: حفظ کاربری اراضی و جلوگیری از تصرف اراضی ملی جزو اولویت‌های دستگاه قضایی برای مقابله با تعدی به حقوق عامه و بیت‌المال است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 09 بهمن 1395، کد مطلب:1310132 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
آزاد سازی حدود 3 هکتار که اینقدر جار و جندجال نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین