پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
رئیس نظارت بر راه‌های راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به دو‌بانده کردن محور زنجان -بیجار و زنجان - دندی گفت: محور زنجان - بیجار تا پایان امسال تکمیل می‌شود.
شعارسال: سعید شاهین‌فر در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرح‌های ملی و استانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار داشت: چند طرح ملی در استان زنجان در حال اجرا است و نمایندگان مجلس برخی از شهرستان‌های زنجان مبلغ خوبی برای این طرح‌ها به استان آوردند.

وی به حضور وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از مسیر زنجان- بیجار اشاره و عنوان کرد: مقام عالی وزارت از طرح چندبانده شدن این مسیر استقبال و موافقت خود را اعلام کرد.

رئیس اداره نظارت بر راه‌های فرعی و اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: محور زنجان-دندی- تخت سلیمان به طول 123 کیلومتر در دست ساخت بوده و این‌ پروژه‌ها پیشرفت بیش از 90 درصدی دارند. این محور از چند سال گذشته که آغاز شده تا کنون بیش از 80 میلیارد تومان هزینه شده و در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

شاهین‌فر به محور مواصلاتی روستای بولاماجی-سجاس اشاره و گفت: این محور در 76 کیلومتر در دست احداث است و این پروژه از مرکز این روستا عبور می‌کند و با تکمیل این پروژه بسیاری از مشکلات آن اهالی برای دسترسی به مرکز استان حل و این پروژه با استفاده از اعتبار استانی هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه برای محور زنجان-بیجار اعتبار 40 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: این پروژه در حالی 19 کیلومتر است که امیدواریم تا پایان امسال افتتاح شود.

رئیس اداره نظارت بر راه‌های فرعی و اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اجرای قطعات محور سلطانیه - قیدار - کبودر آهنگ در 108 کیلومتر به پنج قطعه تقسیم شده است و این در حالی است که قطعه نخست این محور پیمان‌سپاری شده است.

وی با ابراز تاسف از این که مسئولان وقت در زمینه گردشگری مطلوب عمل نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: راه مواصلاتی تهران به تبریز طوری کشیده شده است که از کنار شهر زنجان عبور می‌کند و این ‌یکی از عواملی است‌ که گردشگر به خوبی جذب این‌ شهر نمی‌شود و فقط عبور می‌کند.

شاهین‌فر ابراز کرد: برای حل این‌ مسئله، از مرکز استان تا سه راهی سلطانیه بزرگراهی در حال احداث است تا سبب شود گردشگران وارد شهر شوند.

رئیس اداره نظارت بر راه‌های فرعی و اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان‌ اینکه مردم روستای قره‌بلاغ به خاطر پلی که بابت قطار زده شده است ناراضی هستند، گفت: چاره‌ای به جز زدن‌ پل نبوده است و حتی در آن‌ موقع به فکر زدن زیرگذر بوده‌اند ولی سطح‌ آب‌های زیرزمینی به قدری بود که اجازه این‌ کار را نداد و ناچار به زدن پل بیش از 7 متر شده‌اند و سبب مشکلات برای این روستا شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 23مرداد96، کد خبر:1490990 ، www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین