پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از احداث سه پاسگاه پلیس راه پیش‌ساخته در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد و گفت: پاسگاههای قبلی بازسازی می‌شوند.
شعارسال: ایرج دست‌نشان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث پاسگاه‌های پلیس راه پیش ساخته در محورهای مواصلاتی به منظور بهره‌وری بیشتر و تسریع در روند اجرا در دستور کار قرار دارد که در استان زنجان سه پاسگاه در حال احداث است.

وی محور نخست برای احداث پاسگاه پلیس راه را در جاده زنجان میانه عنوان کرد و افزود: پاسگاه پیش ساخته در این محور 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به احداث پاسگاه در محور بیجار ابراز کرد: عملیات خاکبرداری و آماده‌سازی پاسگاه پلیس راه جاده بیجار نیز به اتمام رسیده است.

وی به احداث یک پاسگاه دیگر در محور زنجان تاکستان اشاره کرد و گفت: مراحل نصب قطعات پاسگاه پیش‌ساخته پلیس راه این محور انجام گرفته است و درحال حاضر عملیات نازک‌کاری از جمله نصب جداکننده‌های داخلی و پنجره‌ها، شیب‌بندی و عایقکاری بام و سایر موارد انجام می‌شود.

دست‌نشان با اشاره به بهره‌مندی محورهای مواصلاتی استان زنجان از هشت پاسگاه پلیس راه بیان کرد: پاسگاههای پیش‌ساخته با تکنولوژی جدید جاگزین واحدهای قدیمی می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور ارتقای کیفیت پاسگاهها و بهره‌مندی از ساختمانهایی با تکنولوژی روز دنیا بازسازی پاسگاههای پلیس راه محور زنجان بیجار و زنجان خرمدره نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: ساختمان‌های جدید پلیس راه باهدف ایجاد تحولی جدید در سیستم حمل و نقل جاده‌ای، افزایش رضایتمندی کاربران و برطرف کردن مشکلات این بخش ساخته می‌شود.

وی به بارش برف در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: اکیپ‌های راهداری با استقرار در 28 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی اقدام به عملیات راهداری، پاکسازی مسیرها، بازگشایی محورهای مسدود و نمک‌پاشی می‌کنند.

با اندکی تلیخص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 آذر 1395، کدخبر: 1272952 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین