پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۳۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
فرمانده پلیس راه زنجان بیجار با بیان اینکه رعايت قانون و مقررات راهنمايي را به عنوان يك فرهنگ در باورهاي خود قبول کنیم، گفت: در سال جاری نسبت به سال گذشته با 52 در صد کاهش آمار فوتی در محور زنجان ایجرود روبرو بودیم. ...
شعارسال: سروان رضا شیخی«فرمانده پلیس راه زنجان بیجار» در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با بیان اینکه تصادفات نسبت به سال ۹۴ در هشت ماهه کاهش چشمگیری داشته است،اظهار داشت: در پایان هشت ماه سال ۹۴، ۲۱ نفر بر اثر تصادفات جان خود را در محور زنجان ایجرود از دست دادند، امسال این آمار به ۱۰ نفر رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش فوتی در تصادفات را نشان می دهد، افزود: کاهش آمار تصادفات نیازمند عزم عمومی است.

فرمانده پلیس راه زنجان بیجار با اشاره به اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۷۰ در صد آمارکاهش فوتی در تصادفات داشتیم، افزود: رعايت قانون و مقررات راهنمايي را به عنوان يك فرهنگ در باورهاي خود قبول کنیم.

*سرعت بالا عامل اصلی تصادفات

سروان شیخی با بیان اینکه نقش تخلفات انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه در تصادفات روی داده عامل تصادفات است، تصریح کرد: سرعت بالا عامل اصلی تصادفات در جاده زنجان ایجرود است.

وی با اشاره به اینکه رعایت قوانین راهنمایی رانندگی به نفع رانندگان و سرنشینان است، ادامه داد: واژگونی ها دلیل اصلی فوتی ها در تصادفات است و کسانی که از کمربند ایمنی استفاده می کنند آسیب کمتری را می بینند.

فرمانده پلیس راه زنجان بیجار با بیان اینکه تا پایان سال جاده زنجان ایجرود چهاربانده می شود، اضافه کرد: این تغییر در جاده از سبقت های غیر مجاز جلوگیری می کند.

فرمانده پلیس راه زنجان بیجار با اشاره به اینکه يكي از مولفه ها و ضرورت هاي هر جامعه اي رعايت قانون و مقررات آن جامعه در زمينه هاي مختلف است كه منجر به ايجاد نظم و انضباط و عدم هرج و مرج در اركان مختلف آن جامعه مي شود، ادامه داد: رعایت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي يكي از ضروریات زندگی محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت سرعت در جاده های روستایی لازم و ضروری است، اذعان داشت: ۴ نقطقه حادثه خیز در این جاده شناسایی شده است.

سروان شیخی با اشاره به اینکه گردنه سعید آباد و پیچ قمچقای در شهرستان ایجرود شناسایی شده است، ادامه داد: با همکاری اداره راه و شهرسازی ایجرود، آشکارسازی و تعبیه چراغ چشمک زن در سال ۹۲ انجام شده در این پیچ انجام شده و تصادفات در این گردنه پیچ قمچقای- احصا شده است.

فرمانده پلیس راه زنجان بیجار با بیان اینکه ۷۵ دستگاه خوردرو و ۱۵۰ نفر در مدت طرح زمستانه فعالیت دارند، یادآور شد: تیم پلیس راه در جاده بصورت۲۴ ساعت آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است.

سروان شیخی تاکید کرد: رانندگان از سالم بودن بخاری، داشتن زنجیر چرخ و دیگر وسایل مورد نیاز خودروهای خود در زمستان اطمینان حاصل کنند.

وی گفت: طی جلسه برگزار شده در فرمانداری ایجرود و هماهنگی لازم با فرمانداری، اداره راه و شهرسازی و اداره آموزش و پروش ایجرود هماهنگی لازم در خصوص برف روبی، اسکان مسافران در مواقع ضروری اجام شده است.

با اندکی تلیخص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایجرود خبر، تاریخ انتشار: 28 آذر 1395، کدخبر: 2627، www.ijrodkhabar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
عامل چه بوده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین