پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
استاندار لرستان بر لزوم اجرایی شدن کمربندی دورود تاکید کرد.

شعار سال: دکتر سیدموسی خادمی در جلسه بررسی پروژه‌های شهر دورود اظهار داشت: هم‌اکنون پروژه‌های راه‌آهن و آزادراه‌ سطح کشور به خوبی در حال انجام شدن هستند.

وی با بیان اینکه در شرایط عادی اعتبار پروژه به پیمانکار پرداخت و مشکل معارضین حل می‌شود، افزود: هم‌اکنون این روال به هم خورده است و کسی نباید به دنبال عادی کار کردن باشد چراکه نقدینگی وجود ندارد.

دکتر خادمی تصریح کرد: در حال حاضر برای اجرای پروژه‌ها اوراق گرفته می‌شود و مقدار زیادی از مطالبات پیمانکاران مانده است اما با این شرایط طرح‌ها در کشور فعال هستند.

استاندار لرستان به پروژه کمربندی دورود اشاره کرد و گفت: در رابطه با این پروژه سه عامل دولت، پیمانکار و مردمی که مالک زمین هستند وجود دارد.

وی با بیان اینکه در کل کشور بیش از ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به صورت اوراق است، اظهار داشت: بنا بر قول معاون وزیر راه، ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار از طریق اوراق آماده تزریق به این طرح است که باید از آن استفاده کنیم.

دکتر خادمی با بیان اینکه بخشی از مشکل معارضین را باید از طریق اوراق حل کنیم، ادامه داد: با عملیاتی شدن این پروژه ارزش افزوده اراضی کشاورزان نیز بالا می‌رود و به نفع آنان هم هست.

استاندار لرستان با اشاره به بحث‌های اجتماعی پروژه گفت: این مشکل را حل می‌کنیم و امنیت پیمانکار فراهم می‌شود و باید هر چه سریع‌تر کار آغاز شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون فضای کار فراهم شده و پیمانکار باید هر چه سریع‌تر فعالیت خود را آغاز کند تا پروژه به سرانجام برسد.

دکتر خادمی با بیان اینکه در رابطه با پلی که در مسیر این طرح هست معارضی وجود ندارد و سریع‌تر باید کار انجام شود، افزود: امیدواریم در صورت تخصیص ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه، مشکل کشاورزان و معارضین حل شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار 22 فروردین 97، کد مطلب: -، www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
خداکنه که فقط این طرح رو زودتر از این کلید بزنن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین