پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
حوالی ساعت 22 زلزله نسبتاً شدیدی در استان زنجان رخ داد که خسارات جانی نداشت است و زندگی مردم زنجان روال عادی دارد.

شعار سال: در پی زلزله دیشب در استان‌های غربی و شمالغرب کشور در ساعت 22 زلزله نسبتا شدیدی شهرستان‌های مختلف استان زنجان را لرزاند که خوشبختانه هیچگونه خسارتی نداشته است.

وقوع زلزله در این بازه زمانی موجب شد که برخی از مردم به علت هراس و وحشت از پس لرزه‌های آن به خیابان بیایند و دقایقی را بیرون از منزل سپری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در این زمینه اظهار کرد: کانون وقوع زمین لرزه به قدرت 7.2 ریشتر در سلیمانیه کشور عراق است که در اثر همین موضوع این لرزه‌ها در استان زنجان و برخی از استان‌های همجوار نیز احساس شده است.

صفی‌الله کرامتی با اشاره به اینکه زمین لرزه رخ داده خسارتی در استان زنجان نداشته است،گفت: با توجه به اینکه کانون لرزه‌ها در خارج از کشور است در زنجان مشکلی نخواهد بود و همشهریان می‌توانند در آرامش باشند.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان نیز در همین زمینه اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ تلفات جانی از جمله فوتی یا مصدوم تاکنون به مرکز فوریت‌های پزشکی استان گزارش نشده است.

جواد مرادی با درخواست از همشهریان به لحاظ حفظ خونسردی خود گفت: مردم می‌توانند در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای با شماره 115 مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان تماس بگیرند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در پی شایعات مطرح شده درباره تعطیلی مدارس زنجان در روز دوشنبه اظهار کرد: مدارس در همه مقاطع و پایه‌های تحصیلی در روز دوشنبه 22 آبان‌ماه دایر خواهد بود.

پس از وقوع زلزله مسیح‌الله معصومی شهردار زنجان، سجاد خدایی سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان، احمدی معاون خدمات شهری شهرداری زنجان و و مدیر بحران شهرداری برای هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مختلف در محل ستاد مدیریت بحران و پدافندغیرعاملشهرداری زنجان تشکیل جلسه دادندو تمهیدات لازم دراین زمینه اندیشیده شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 22 آبان 96، کد مطلب: 557840: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین