پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 16
کد خبر: ۴۱۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
مردم شهرستان ملارد روز سه شنبه میزبان مهمترین شخصیت اجرایی کشور هستند و امیدوارند در این سفر بسیاری از موانع و مشکلات موجود در راه توسعه و پیشرفت شهرستان حل و فصل شود.

شعار سال: مردم شهرستان ملارد روز سه شنبه میزبان مهمترین شخصیت اجرایی کشور هستند و امیدوارند در این سفر بسیاری از موانع و مشکلات موجود در راه توسعه و پیشرفت شهرستان حل و فصل شود.

شهرستان ملارد از روزهای گذشته خود را آماده استقبال از رییس جمهور دولت یازدهم کرده است به طوری که مسئولان و مدیران این شهرستان با برگزاری جلسات متعدد آخرین هماهنگی های لازم را برای استقبال شایسته از رییس جمهور برگزار می کنند.

مردم این شهرستان نیز علاوه بر آماده شدن برای استقبال از رییس جمهور، در حال انتقال درخواست ها و انتظارات خود برای پیشرفت هر چه بیشتر منطقه و محل زندگی شان به مسئولان و مدیران هستند.

وعده ای که مردم ملارد منتطر اجرایی شدن آن هستند

سامانه سامد یا همان سامانه ارتباط مردمی با رییس جمهور نیز پذیرای نظرات و درخواست های مردم است و جمعی از مردم ملارد درخواست های خود را از طریق این سامانه به اطلاع مسئولان می رسانند.


شهرستان قریب چهارصد هزار نفری ملارد با مشکلات عدیده ای روبرو است که در سفر رییس جمهور به این شهرستان قطعا از سوی مسئولان و مردم این منطقه بازگو خواهد شد.

ساخت بیمارستان ملارد خواسته مردم و مسئولان این شهر

یکی از مهمترین مشکلات این شهرستان در بخش بهداشت و درمان خلاصه می شود به طوری که مردم این منطقه از کمبود مراکز درمانی به شدت رنج می برند به طوری که دکتر روحانی در جریان سفر انتخاباتی خود به این شهرستان وعده ساخت بیمارستان در ملارد را به مردم داد و امروز مردم این دیار خواستار اجرای این وعده مهم هستند.

یکی از شهروندان ملاردی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کمبود مراکز بهداشتی و درمانی در ملارد اظهار داشت: ملارد با کمبود مراکز بهداشتی و درمانی روبرو است و علیرغم وعده های مسئولان هنوز این مشکل رفع نشده است.

حسین حسینی افزود: چرا باید مردم شهرستان ملارد از داشتن یک مرکز بهداشتی و درمانی مجهز محروم باشند و قطعا یکی از خواسته های مردم این شهرستان از دکتر روحانی تسریع در ساخت بیمارستان ملارد است.


افزایش سرانه ورزشی نیاز امروز جوانان ملاردی

یکی از جوانان ملاردی از کمبود مراکز ورزشی در این شهر انتقاد کرد و اظهار داشت: امروز سرانه ورزشی شهرستان ملارد پایین است و این منطقه نیازمند ساخت مراکز و اماکن ورزشی جدید برای استفاده جوانان و نوجوانان علاقه مند به ورزش است.

سعید رحیمی افزود: قطعا جوانان شهرستان ملارد که علاقه زیادی به ورزش دارند از رییس جمهور دولت یازدهم انتظار دارند تا در زمینه ساخت اماکن ورزشی و افزایش سرانه ورزشی این شهرستان تصمیمات جدیدی را اتخاذ کند.

وی ادامه داد: حضور جوانان در فعالیت های ورزشی از بسیاری آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد و زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی در این دیار را فراهم می آورد.

راه اندازی شبکه مترو در ملارد خواسته شهروندان است

رسول محمدی یکی دیگر از شهروندان ملارد توجه دولت به شبکه حمل و نقل ریلی و راه اندازی مترو را یکی دیگر از خواسته های مهم مردم این شهرستان در سفر رییس جمهور عنوان کرد و بیان داشت: مردم ملارد خواستار توسعه شبکه حمل و نقل ریلی و ایجاد و راه اندازی مترو در این منطقه هستند که امیدواریم در سفر رییس جمهور عملیاتی شود.

اتصال شبکه حمل و ریلی، مترو، فاضلاب، زیرساختهای فرهنگی و مذهبی، افزایش سرانه های ورزشی و آموزشی از جمله مطالبات مردم ملارد در گفتگو با مهر بود که باید منتظر ماند و دید در سفر رییس جمهور چه تصمیماتی برای حل آن اتخاذ می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3 خرداد 94، کد مطلب: 2759408: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین