پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 16
کد خبر: ۴۰۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملارد گفت: بر اساس بررسی های انجام شده، از مجموع ۱۵ معدن موجود در این شهرستان، قریب به نیمی از آن مشمول خاک رس می شود.

شعار سال: علی امیدی با اشاره به نقش تعیین کننده معادن در رشد و شکوفایی اقتصادی اظهار داشت:شهرستان ملارد در حوزه معادن در مقایسه با برخی از شهرستان های دیگر غرب استان تهران همچون قدس، از ظرفیت های محدود تری برخوردار است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملارد عنوان کرد:از مجموع ۱۵ معدن موجود در این شهرستان، قریب به نیمی از آن شامل خاک رس می شود و مابقی آن شامل ماسه کوهی بوده که در مقایسه با ماسه های آبرفتی، با اقبال کمتری در عرصه تقاضا مواجه است.

وی افزود:تعداد محدودی معدن ارزشمند نیز در شهرستان ملارد وجود دارد که در مرحله اکتشاف بوده و هنوز وارد فاز بهره برداری نشده اند.

امیدی گفت:یکی از معادن ارزشمند این شهرستان، مشمولمعادنباریک می شودکه در حفاری های عمیق نفت ومورد استفاده قرار گرفته و در صورت بهره برداری از آن، گام مثبت و ارزنده ای در عرصه فعالیت و بهره وری از معادن در شهرستان ملارد محسوب می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملارد یادآور شد:تلاش ما بر این امر استوار است تا با استفاده از فرصت های موجود در سه حوزه صنعت، معدن و تجارت، روند توسعه اقتصادی غربی ترین شهرستان استان تهران را با سرعت و شتاب هر چه بیشتری همراه سازیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اقتدار ملارد، تاریخ انتشار 18 آذر 95 ، کد مطلب: 63767: www.eghtedaremalard.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
این خودنمایی یک مدیر بود نه خبر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین