پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۹۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
وقتی از پیامد مصیبت‌ها و فلاکت‌های برخی مهندسی‌ها در انتخابات حرف می‌زنیم، وقتی از ورود افراد کم صلاحیت به شورای شهر می‌گوییم و... دوستان ما خرده می‌گیرند که سیاه نمایی می‌کنیم. در حالی که واقعا دلمان برای منافع ملی و حقوق انسانی شهروندان مان می‌سوزد. برنامه دیدار‌های روزانه اعضای شورای شهر تهران را در سایت‌های مختلف رصد کنید. مصوبات شورا را بخوانید. بخدا دل کافر هم به رحم می‌آید. آخر این چه سطح آغشتگی به روزمرگی و نقاب زدن عملکردی بجای برنامه و عملکرد است؟ فعلا که از دست مان کاری بر نمی‌آید، اما خداوند ریشه بانیان انحراف در انتخابات و جهت دهی‌های نامیمون را بشکل بینانسلی بکند تا هم خودشان از شر خودشان راحت شوند و هم شهروندان از عملکرد‌های مداخله جویانه احتمالی این جماعت. به هیچ وجه تصور نکنید که قصد تخریب سرکار خانم زهرا شمس احسان وجود دارد. با جماعتی درگیریم که غالبا یکی بدتر از دیگری است و انتظار داریم، شهردار و شهرداری هم ایفای وظیفه قانونی کنند؟ زرشک، از نوع طلایی. جماعت درمانده در خود را چه به راهبری راهبردی دیگران. حقوق ماهیانه و پشت فیش و روی فیش تان را بگیرید و خوش باشید. ان شاالله که حلال است.

شعارسال: عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، در نشستی با قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۱۳ شهرداری تهران، بر لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و سرانه‌های ورزشی موجود در سطح منطقه و متناسب با استعداد‌های ورزشی شهروندان تاکید کرد.

روزمرگی اعضای شورای شهر تهران به اسم اقدام و برنامه ریزی؟ + این داستان زهرا شمس احسان و قضاوت با خودتان

زهرا شمس احسان در این نشست که با حضور شهردار منطقه، مدیران ورزشی منطقه و مدیران ارشد سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد، گفت: با توجه به کمبود سرانه ورزشی که در سطح منطقه ۱۳ وجود دارد، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و سرانه‌های ورزشی موجود در منطقه بر اساس استعداد‌ها و علایق ورزشی شهروندان ضروری است.

وی افزود: مدیران شهری این منطقه و سازمان ورزش ضمن توجه به امکان‌سنجی لازم در خصوص ایجاد فضای ورزشی در سطح ناحیه یک منطقه ۱۳ که از سرانه بسیار پایینی برخوردار است، می‌بایست تمامی تلاش خود را در جهت استفاده بهینه و حداکثری از فضا‌های موجود به کار گیرند.

شمس احسان در ادامه این نشست از مجموعه‌های ورزشی وصالی، کوثر و سالن ورزشی الزهرا (س) بازدید کرد و پیشنهاداتی در جهت رفع مشکلات و چالش‌های موجود در این مجموعه‌ها ارائه کرد.

در این نشست، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۱۳ نیز به بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی خود پرداختند و خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این مسائل شدند.

شهردار منطقه ۱۳ نیز در این نشست بر حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان منطقه تاکید کرد و گفت: تمامی تلاش خود را در جهت رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی ورزشکاران و پیشکسوتان منطقه به کار خواهیم گرفت.

در ادامه این نشست، مدیران ورزشی منطقه و سازمان ورزش شهرداری تهران نیز به بیان برنامه‌ها و اقدامات خود در راستای توسعه ورزش در سطح منطقه ۱۳ پرداختند.

در پایان این نشست، از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۱۳ با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شورا، تاریخ انتشار:2آذر1402، کدخبر: 27978، shoratehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین