پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۶۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان زنجان با بیان اینکه تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری هدف راه‌اندازی پنجره واحد است،گفت: پنجره واحد یکی از طرح‌هایی است که باعث کاهش فرآیندهای صدور مجوز می شود.
شعار سال: مدیرکل اقتصاد و دارایی استان زنجان با بیان اینکه تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری هدف راه‌اندازی پنجره واحد است،گفت: پنجره واحد یکی از طرح‌هایی است که باعث کاهش فرآیندهای صدور مجوز می شود.

ابوالفضل عباسچیان شامگاه شنبه در جلسه ستاد فضای کسب‌وکار، گفت: تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری هدف راه‌اندازی پنجره واحد بوده است.

وی اظهار کرد: فعالیت پنجره واحد موجب مدیریت زمان در راستای رسیدن به حداقل زمان ممکن در تکمیل پرونده‌ها و به حداقل رساندن مراجعه‌های حضوری سرمایه‌گذاران به دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان زنجان گفت: پنجره واحد یکی از طرح‌هایی است که باعث کاهش فرآیندهای صدور مجوز در استان می‌شود.

عباسچیان با بیان این که جامعه هدف پنجره باز، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستند،تأکیدکرد: قبلاز راه‌اندازی این سیستم فرآیند اخذ مجوز طولانی بوده و همین امر موجب نارضایتی می‌شد که با راه‌اندازی پنجره واحد این نقیصه برطرف شده است.

وی به فرآیندهای تعریف‌ شده در سامانه پنجره واحد اشاره کرد و گفت: در این سامانه تغییر کاربری مدت‌ زمان۵۶روز، فرآیند واگذاری اراضی ملی۵۹روز، فرآیند صدور پروانه تأسیس گلخانه قارچ۳۰روز، صدور پروانه دام و طیور۳۰روز و پروانه شیلات یک ماه است و طبق این سامانه فرآیند استقرار واحد در شهرک صنعتی۱۴روز است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان زنجان به بحث آموزش دستگاه‌های اجرایی برای کار با این سیستم اشاره کرد و گفت:۱۸۵جلسه بهبود مستمر فرآیند برای مدیریت استعلامات برگزار شده و در این سامانه۳۱۰پرونده ثبت و تعداد استعلامات ثبت‌شده یک هزارو۹۰۰مورد است.

عباسچیان ابراز کرد: مشخص کردن و دریافت تمامی مدارک و مستندات لازم برای تکمیل پرونده در آغاز فرآیند، ایجاد شفافیت و امکان پایش روند گردش درخواست‌ها به‌ صورت برخط از دیگر مزایای فعالیت این سامانه است.

وی افزود:جلوگیری از دریافت استعلام‌های تکراری در دستگاه‌های اجرایی هم از دیگر اهداف فعال‌سازی این سامانه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سلطانیه 365 ، تاریخ انتشار: 16 دی 1397، کدخبر:  ۴۵۰۴۹۱۰، www.soltanieh365.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
پنجره واحد یعنی چی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین