پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۹۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت زمین چمن بزرگ مصنوعی و یک سالن ورزشی در کوهستک سیریک باحضور معاون وزیر ورزش وجوانان کلنگ زنی شد.

شعار سال:به مناسبت گرامیداشت هفته دولت زمین چمن بزرگ مصنوعی و یک سالن ورزشی در کوهستک سیریک باحضور معاون وزیر ورزش وجوانان کلنگ زنی شد.

در پنجمین روز از هفته دولت ،آئین کلنگ زنی زمین چمن بزرگ مصنوعی کوهستک سیریک باحضور دکتر داورزنی معاون توسعه ورزشهای قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان،امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان،جمالدینی فرماندار سیریک و جمعی از مسئولین محلی برگزارشد.

پروژه احداث زمین چمن مصنوعی در کوهستک شهرستان سیریک بصورت مشارکتی با ۷۵۰۰ متر مربع زیربنا ودر فاز اول اعتباری بالغ بر دویست و شصت میلیون تومان احداث شده است .

همچنین یک سالن ورزشی بزرگ هم در سیریک مورد بهره برداری قرار گرفت. این سالن ورزشی در روستای کوهستک سیریک بازیربنای ۱۰۰۰متر مربع واعتباری بالغ بر یک میلیارد و۵۰۰میلیون تومان احداث شده است.

گفتنی است :داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان و هیئت همراه در بدو ورود به شهرستان سیریک با حضور در گلزار شهدا به شهدای گمنام این شهرستان ادای احترام نمودند و یاد وخاطره ی شهدای گمنام را گرامی داشتند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:6شهریور1398،کدخبر:4704946،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
این سالن ورزشی در روستای کوهستک سیریک بازیربنای ۱۰۰۰متر مربع واعتباری بالغ بر یک میلیارد و۵۰۰میلیون تومان احداث شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
ایشالا که خیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین