پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: عملیات ساخت و راه‌اندازی ام آر آی دوم دانشگاه علوم پزشکی به ‌زودی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر آغاز می‌شود.

شعار سال:  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: عملیات ساخت و راه‌اندازی ام آر آی دوم دانشگاه علوم پزشکی به ‌زودی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر آغاز می‌شود. سعید کشمیری اظهار داشت: با توجه به نیاز روزافزون جامعه به خدمات تشخیصی، ساخت و راه‌اندازی ام آر آی دوم بیمارستان شهدای خلیج فارس در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است که به‌زودی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

وی در حاشیه بازدید از محل ساخت این بخش در بیمارستان شهدای خلیج فارس، گفت: ساخت این بخش با اولویت ویژه‌ای در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است و همزمان با آغاز عملیات عمرانی، مقدمات انتقال دستگاه جدید به استان آغاز می‌شود تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این بخش بهره‌برداری کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: آنژیوگرافی دوم بیمارستان تخصصی قلب بوشهر در آینده نزدیک افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کشمیری اضافه‌کرد: عملیات عمرانی و نصب تجهیزات لازم انجام شده است و پس از تست نهایی و آمادگی کامل این بخش دستگاه دوم آنژیوگرافی بیمارستان تخصصی قلب بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کدمطلب:4136109، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین