پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۹۴۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: ۴۱۱ روستای استان بوشهر از خدمات اینترنت بهره‌مند هستند.

شعار سال: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: ۴۱۱ روستای استان بوشهر از خدمات اینترنت بهره‌مند هستند.

علی سملیان اظهار داشت: به منظور توسعه خدمات ارتباطی در سطح استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و شاهد بهبود زیرساخت‌ها و افزایش سطح خدمات در شهرها و روستاهای استان هستیم.

وی تعداد کاربران اینترنت در استان بوشهر را ۶۲۴ هزار و ۹۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: ۴۱۱ روستای استان بوشهر از خدمات اینترنت بهره‌مند هستند و شاهد توسعه خدمات اینترنت هستیم.

نسل چهارم اینترنت در ۲۸ شهر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۲۰۸ هزار خانوار استان به اینترنت پر سرعت متصل هستند و در ۳۴ شهر استان اینترنت نسل سوم و در ۲۸ شهر اینترنت نسل چهارم ارائه می‌شود.

وی به اجرای بیش از سه هزار و ۵۷۸ کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت ورودی پهنای باند استان بوشهر ۲۰۰ گیگا بایت است که هم اکنون پهنای باند اینترنت استان به ۳۲.۷۸ گیگابایت رسیده است.

ارائه اینترنت رایگان

سملیان با اشاره به فراهم‌سازی زیرساخت سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان در شهر بوشهر اضافه کرد: در شش نقطه از شهر بوشهر امکان دسترسی آسان عموم مردم به اینترنت فراهم شده است.

وی از جمله این مناطق به پایانه مسافربری و مجتمع تجاری زیتون اشاره کرد و افزود: این سیستم برای هر کاربر اینترنت را با سرعت پنج مگابایت بر ثانیه به مدت دو ساعت و با حجم دانلود ۳۰۰ مگابایت فراهم می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کدمطلب:4136118، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین