پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
چند هفته ای است سرعت اینترنت در بوشهر کاهش چشمگیری داشته و متاسفانه شرکت های خدمات دهنده پاسخ شفافی به کاربران نمی دهند

شعارسال: در حالی که برخی شرکت ها به زعم خود برای خدمات بهتر و به بهانه پهنای باند و دیگر مسایل قیمت های خود را افزایش داده اند اما نه تنها سرعت اینترنت در بوشهر افزایش نداشته بلکه مدتی است با کاهش مواجه شده است.

عجیب تر این که قطع و وصلی های اینترنت در برخی نقاط بوشهر نیز بیش از گذشته شده است.
این در حالی است که بعضی شرکت ها با حذف مثلا سرویس 128 خود و جایگزینی 256 رقم های بالاتری از مشتریانشان دریافت می کنند اما نه تنها سرعت دو برابر نشده بلکه کمتر نیز شده است.
مشخص نیست بر چه مبنایی شرکت های ارایه دهنده اینترنت در بوشهر دست به چنین اقداماتی زده و به طور ناگهانی قیمت ها را افزایش داده اند در حالی که کاربران در زمان انجام فعالیت های اینترنتی هیچگونه تغییری را مشاهده نمی کنند.
*توپ در زمین مخابرات بوشهر
یکی از شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی با انداختن توپ در زمین مخابرات استان اعلام کرد که به دلیل بارندگی ها مدتی است سرعت اینترنت استان کاهش یافته است.

وی افزود: متاسفانه شرکت مخابرات به ما هم پاسخ درستی نمی دهد.

*آیا شرکت ها کم فروشی می کنند؟
اکنون توپ در زمین مخابرات استان بوشهر قرار دارد. آیا مخابرات استان از تامین نیازهای اینترنتی بوشهر ناتوان است یا این که شرکت های خدمات دهنده اینترنت در استان علاوه بر افزایش قیمت ها و گرانی خدمات، کم فروشی می کنند؟

*نظارت های ضعیف و دردسر برای مردم
چه شرکت مخابرات استان از ارایه خدمات مطلوب ناتوان باشد و چه شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت کم فروشی کنند باید گفت متاسفانه نظارت ها در بوشهر مطلوب نبوده و در این بین فقط مردم به ویژه کاربران اینترنتی در ازای مبالغ بالایی که پرداخت می کنند خدمات بسیار ضعیف و نامناسبی را دریافت کرده و هر روز با گرفتاری ها و دردسرهای جدیدی مواجه هستند.

*اینترنت بوشهر را آب برده است!
اکنون چند روزی است در محافل مختلف، برخی با طنز این موضوع را مطرح می کنند که شاید به دلیل بارندگی های اخیر اینترنت بوشهر را آب برده است زیرا هر بار که بارندگی می شود یا استان بوشهر دچار تندباد و دیگر وقایع طبیعی می گردد یکی از حوزه هایی که همیشه دچار آسیب شده و مردم را با مشکل مواجه می کند، اینترنت و قطع و وصلی های آن می باشد!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بوشهر نیوز، تاریخ پنجشنبه 21 آبان 1394، کد مطلب: 121296، www.bushehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین