پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۰۱۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: ارزش اموال متصرف شده در کنگان در پایین ترین قیمت افزون بر هزار میلیارد ریال (100 میلیارد تومان) است.

شعارسال: غلامحسین کرمی در حاشیه جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال که در پالایشگاه نهم پارس جنوبی در کنگان برگزار شد،  با اشاره به صنعتی بودن شهرستان کنگان افزود: به علت حضور صنعت در شهرستان کنگان و بالا رفتن ارزش ملک در این منطقه عده ای با صاف کردن کوه ، تصرف بستر دریا و رودخانه ها اقدام به تصرف عدوانی اموال بیت المال کرده اند.

وی ادامه داد: به علت کوتاهی بخشی از دستگاه‌های اجرایی تخلفات گسترده است و زمین خواران توانسته‌اند سند ثبتی و سند تک برگ نیز دریافت کنند.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر بیان کرد: تصرف 7000 متر مربع از بستر دریا، تصرف 300 پلاک در کنگان، تصرف زمین میراث فرهنگی و فروختن آن به خود میراث فرهنگی بخشی از تخلفاتی است که فقط در بخش مرکزی کنگان صورت گرفته است.

وی گفت: در یک مورد، شخصی با پر کردن دریا یک پلاک آن را با قیمت 30 میلیارد ریال به نفت فروخته است.

این مقام مسوول با بیان این‌که پرونده های دیگری نیز در شهرستان کنگان تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: با کمک دستگاه قضایی و دیگر نهادها تلاش خواهیم کرد تا اموال تصرف شده را به بیت المال برگردانیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز گفت: پرونده های مربوط به تصرف اموال بیت المال با قید فوریت و به صورت ویژه در شهرستان کنگان و مرکز استان پیگیری و اقدامات قضایی انجام خواهد شد.

علی جمادی افزود: برخورد قاطعانه و شدید با متخلفان سیاست و راهبرد دستگاه قضایی است و در این راستا بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد و اموال باز پس گرفته می شود.

وی بیان کرد: صرف نظر از تعداد و میزان پرونده های مربوط به این حوزه، رسیدگی جدی با نهایت دقت و اعمال کامل قانون سرلوحه کار سامانه قضایی شهرستان و استان است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداو سیما، تاریخ انتشار: 29مهر1396، کدخبر: 1861763: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین