پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
مدیرکل میراث فرهنگی فارس از برگزاری نخستین تور آشناسازی ۶ روزه با حضور ۱۷ نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس‌های هواپیمایی عمان و رسانه این کشور در استان فارس خبر داد.
شعار سال: مدیرکل میراث فرهنگی فارس از برگزاری نخستین تور آشناسازی ۶ روزه با حضور ۱۷ نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس‌های هواپیمایی عمان و رسانه این کشور در استان فارس خبر داد.

صنایع دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: 5 ماه پیش، وزیر گردشگری عمان با هدف بازدید از زیرساخت‌های گردشگری و ظرفیت‌های غنی تاریخی، طبیعی، فرهنگی، ادبی و سلامت به شیراز سفر کرد.

وی گفت: در آن سفر سعی شد با بهره‌مندی حداکثری از سفر انجام شده، گام‌های اجرایی موثر در جهت تقویت و توسعه روابط گردشگری استان فارس و کشور عمان برداشته شود.

امیری افزود: وزیر گردشگری عمان در سفر اسفند ماه سال گذشته خود از پروژه‌های مرمتی و جاذبه‌های مهم تاریخی شیراز، بیمارستان‌های دارای واحد بین‌الملل (IPD) بازدید و در نشستی تخصصی با فعالان حوزه گردشگری و روسای صنوف شرکت کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس بیان کرد: تور آشناسازی 6 روزه 17 نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس‌های هواپیمایی عمان و رسانه این کشور از نتایج تعامل و همکاری بخش دولتی و خصوصی است  و به منظور بازاریابی و تبلیغ خدمات گردشگری استان برگزار می‌شود.

وی درباره جزئیات سفر این گروه تصریح کرد: این تور با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، جامعه هتلداران استان، مجموعه توریستی- تفریحی بین‌المللی پولاد کف، هتل پولاد کف و شرکت هواپیمایی سلام ایرعمان اجرایی شده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بازدید از جاذبه‌های شاخص به ویژه در حوزه طبیعی و توریسم درمانی، معرفی توانمندی‌های صنایع دستی استان فارس، حضور در نشست تخصصی با فعالان گردشگری استان و شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در دستور کار این گروه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1397، کدخبر: 1789265 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
من که از این عمان بخاطر این میانجی گری اخیرش خیلی میترسم!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین