پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۷۶۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۶
عملیات طراحی و اجرای فاز دوم شهرک صنعتی قرچک با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آغاز شد.

شعار سال: در این مراسم که روز پنجشنبه در محل شهرک صنعتی قرچک برگزار شد ، عملیات آماده سازی این شهرک صنعتی برای واگذاری به متقاضیان آغاز شد.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت : فاز دوم شهرک صنعتی قرچک همچون فازاول ، بیش از 200 هکتار مساحت دارد و استقرار بیش از 500 واحد تولیدی درآن پیش بینی شده است.
علی یزدانی افزود : شهرک صنعتی قرچک از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و این امر باعث شده تا سرمایه گذاران برای حضور در آن استقبال خوبی از خود نشان دهند به گونه ای که هم اکنون هیچ زمینی در فاز یک برای واگذاری به متقاضیان وجود ندارد.
وی اظهار کرد: تا کنون 450 قرارداد استقرار صنایع در فاز اول منعقد شده و یکصد واحد تولیدی نیز در حال ساخت کارخانه های خود هستند.
وی افزود: تمام زیر ساخت های مورد نیاز در فاز اول تامین شده و با مشخص شدن پیمانکار، عملیات انتقال گاز به شهرک صنعتی قرچک نیز آغاز می شود.
یزدانی مساحت نهایی شهرک صنعتی قرچک را بیش از 750 هکتار اعلام کرد و گفت: 200 هکتار ویژه گلخانه های مدرن و 550 هکتار نیز برای ساخت واحد های صنعتی و استقرار صنوف در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل شهرک های صنعتی کشور درادامه افزود: معارضان زمین های اطراف شهرک صنعتی نیز با برگزاری جلسات کارشناسی و توافق با صاحبان املاک تعیین تکلیف می شود.
وی تصریح کرد: با تکمیل شدن چهار فاز پیش بینی شده برای شهرک صنعتی قرچک ، این منطقه به یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی کشور تبدیل و بیش از 50 هزار فرصت شغلی در آن ایجاد می شود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:82642278، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین