پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۵۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: در سال ۹۶ اقدامات بسیجیان در رده‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد البته تنها به آمار اکتفا نمی‌کنیم و تأثیرگذاری کار بسیج را در نظر خواهیم گرفت.
شعارسال: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: در سال ۹۶ اقدامات بسیجیان در رده‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد البته تنها به آمار اکتفا نمی‌کنیم و تأثیرگذاری کار بسیج را در نظر خواهیم گرفت.

حسین حیدری در قرچک، با اشاره به جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر به عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی مقام معظم رهبری در رده‌های نظامی و انتظامی بوده که همه ساله بر اساس نتایج حاصله از انواع مأموریت‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات نیروی‌های مسلح برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و برتر در سطوح مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک با اشاره به لزوم اشراف اطلاعاتی تأکید کرد: اشراف موضوع مهمی در روند سازمانی است و زاویه دید نسبت به عملکرد گذشته و اقدامات آینده را نشان می‌دهد که بر اساس آن با توجه به مسایل، مشکلات و در راستای برطرف کردن مشکلات و معایب می‌توان اقدام کرد.

حیدری تصریح کرد: ملاک‌های ارزیابی فعالیت‌های سال 96 رده‌های بسیج خلاقیت و نوآوری، اجرای منویات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی، اجرای موفق برنامه‌های ابلاغی و نظارت‌های ستادی است که در کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی دقیق و انتخاب نهایی قرار می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به ارزیابی اقدامات بسیجیان گفت: در سال 96 اقدامات بسیجیان در رده‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد البته تنها به آمار اکتفا نمی‌کنیم و تأثیرگذاری کار بسیج را در نظر خواهیم گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک با بیان اینکه سپاه و بسیج خادم مردم است افزود: هدف اصلی ما این است که کارهای خود را از حرف به عرصه عمل برسانیم و با انجام کارهای تأثیرگذار که پایداری در جامعه دارد مشکلات را برطرف کنیم.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: در جشنواره مالک اشتر از بسیجیان در رده‌های برتر حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌های مقاومت بسیج و رده‌های اقشاری و همچنین معاونت های برتر با اهدای هدایا و لوح، تقدیر می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 مرداد 1396، کدخبر: 1496180 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین