پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۱۳۷۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: اتصال بزرگراه پاکدشت به بزرگراه شهید بابایی تهران به ٤ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

شعار سال: فریبرز واحدی در بازدید یک روزه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از پروژه های راه سازی شهرستان های ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا در محل کارگاه بزرگراه های پاکدشت - شهید بابایی، اظهار کرد: این پروژه به طول ٤٥ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ١٥ درصد، برای تکمیل به ٤ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی با تاکید بر ضرورت تعامل ملی برای احداث بزرگراه اتصالی پاکدشت به بابایی تصریح کرد: ساخت و تکمیل این پروژه موجب کاهش ترافیک های درون شهری، کاهش ترافیک بزرگراه های بسیج، آزادگان و امام رضا(ع) در تهران می شود.
واحدی با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه موجب تسهیل امداد رسانی و تردد به استان های سمنان و قم خواهد شد، افزود: تکمیل و اتصال این پروژه به تقاطع غیر همسطح شهید بابایی در تخلیه ترافیک شمال و شمال شرق تهران کمک شایان توجهی خواهد کرد.
وی به مشکلات و معارضان این پروژه اشاره کرد و گفت: منطقه حفاظت شده پارک ملی خجیر و وجود احشام ارزنده، معارضان و مالکان املاک و باغ ها و یک جاده اختصاصی نظامی به طول سه کیلومتر از جمله محدودیت های اجرای این پروژه به شمار می رود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از احتمال تبدیل شدن این بزرگراه به آزاد راه برای تامین منابع مالی آن خبر داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، تاریخ انتشار 10 آبان 93، کد مطلب: 81371691: www8.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین