پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۵۲۱۵۹
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از اتصال شهرک صنعتی قرچک به شبکه گازسراسری خبر داد.

شعار سال:مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از اتصال شهرک صنعتی قرچک به شبکه گازسراسری خبر داد.


*** شهرک صنعتی قرچک از شهرک‌های فعال در حوزه نساجی

محسن صالحی نیا در جلسه رفع مشکلات تولیدکنندگان شهرستان قرچک، اظهار داشت:

حمایت از تولید ملی یک ضرورت است عزم وزارتخانه صمت برای جلوگیری از واردات جدی است و برای جایگزینی واردات باید واحدهای تولیدی در شهرک‌ها صنعتی فعالیت جدی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت:

برای رونق تولید باهمت یکدیگر باید بتوانیم مسیر توسعه صنایع را هموار دهیم کارهایی در حال انجام است در ابتدای راه قرار داریم بی‌شک با همت و اقدامات جهادی مشکلات نیز رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: صنعت نساجی در جهان در حال‌ توسعه است و ما باید به فکر بازارهای خارجی باشیم شهرک صنعتی قرچک در حال حاضر از شهرک‌های فعال در حوزه نساجی است که نمونه بارز آن حضور واحدهای نساجی و کش‌باف است.

صالحی نیا تصریح کرد: در شهرک صنعتی قرچک کالاهایی باکیفیت بسیار خوب بار برند یک کشور تولید می‌شود که باید از تولید ملی با این کیفیت عالی حمایت کرد.


*** تامین زیرساخت‌های شهرک تا حدود ۸۵ درصد

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی افزود:

شهرک قرچک اهمیت زیادی برای تولید و رونق تولید استان تهران و کشور دارد چراکه در چند فاز است و از شهرک‌های فعال و پویای استان تهران است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های این شهرک ازجمله نزدیکی به پایتخت و دیگر مزیت‌ها حضور صنایع مادر خز قبیل نساجی، چرم و فوم و خشکبار است که در این شهرک فعال است و از همه مهم‌تر تولیدات این شهرک با فناوری روز در این شهرک انجام می‌شود.

صالحی نیا تأکید کرد: بیشتر زیرساخت‌های شهرک تا حدود ۸۵ درصد تأمین‌شده و برخی از آن‌ها دارای مشکلاتی است که با تصمیم جمعی در حال رفع می‌شود و تا اوایل سال جاری با جنین مشکلاتی مواجه نخواهند بود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی عنوان کرد:

مشکل گازرسانی شهرک صنعتی تا دو ماه آینده حل و گاز به درب ورودی شهرک می‌رسد همچنین علت تأخیر تغییر و نوسانات ارزی بوده و به‌زودی مرتفع می‌شود.

*** اتصال شهرک صنعتی قرچک به شبکه گاز

وی با بیان اینکه، با توجه به قول فرماندار و با همکاری ادارات مربوطه، مشکل گاز در اردیبهشت سال ۹۹ در شهرک صنعتی قرچک رفع می‌شود، اضافه کرد:

با توجه به اینکه این شهرک صنعتی، پویاترین شهرک صنعتی استان تهران است بنده به همه صنعت گران قول می‌دهم با توجه به پیشرفت چشمگیر این شهرک در آینده نزدیک از شهرک‌های بزرگ استان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در پایان، اظهار داشت:

در فازهای بعدی و برای توسعه شهرک نیاز است برای توسعه و الحاق زمین به شهرک در برنامه‌هایی بعدی شهرک در دستور کار قرار می‌گیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع،تاریخ انتشار:5دی1398،کد خبر:153138،sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین