پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۰۳۲
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با پیگیری‌های صضورت گرفته، مجوز استقرار صنایع تا رده شش در شهرک صنعتی بینالود خراسان رضوی فراهم شده است.

شعار سال: راضیه علیرضایی اظهار داشت: سابق بر این مشکلی برای شهرک صنعتی بینالود وجود داشت و آن اینکه به علت قرار گرفتن در حریم شهر بینالود تنها اجازه صنایع تا رده سه داده می‌شد که به معنی استقرار واحدهایی در حد بسته بندی بود.

وی ادامه داد: این موضوع مشکلات زیادی را برای سرمایه‌گذاران در این حوزه به وجود آورده و علیرغم اینکه استقرار صنایع در محور غرب مشهد دیگر امکان پذیر نبود همچنان در برابر استقرار صنایع در این شهرک نیز مخالفت‌هایی وجود داشت و به همین علت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری در مشهد مقدس برگزار شد در مورد این شهرک صحبت شده و خواستار مستثنا شدن این شهرک از قانون حریم شهرها شدیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تأکید کرد: با پیگیری صورت گرفته هم اکنون اجازه استقرار صنایع تا رده شش در شهرک صنعتی بینالود داده شده و با این مجوز بسیاری از مشکلات هم در بخش استقرار صنایع در محور غرب رفع می‌شود زیرا این شهرک می‌تواند جایگزین مناسبی برای محور غرب مشهد باشد.

علیرضایی خاطرنشان کرد: علاوه بر این موضوع با توجه به استقرار واحد ایران خودروی خراسان در محدوده شهرک صنعتی بینالود واحدهای تولیدکننده قطعات خودرو می‌توانند در آن استقرار داشته و مشکل آن ها در این حوزه رفع می‌شود.

وی تأکید کرد: رفع مشکل محیط زیستی شهرک صنعتی بینالود می‌تواند در بهبود وضعیت توسعه صنعتی استان خراسان رضوی تأثیر مناسبی داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 30 مرداد 96، کدمطلب: 1496763:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین