پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: سال گذشته ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در مناطق دورافتاده خراسان رضوی صورت گرفت.
شعار سال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: سال گذشته ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در مناطق دورافتاده خراسان رضوی صورت گرفت.

راضیه علیرضایی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در وضعیت فعلی این است که به توانایی‌ها و قدرت خود و سرمایه‌گذاران احترام بگذاریم و از آنها در راه‌هایی که برای آنها برنامه‌ریزی شده است استفاده کنیم.

وی بیان کرد: اینکه ما هر زمان دور یکدیگر جمع می‌شویم از بیراهه بودن تمام راه‌هایی که تا کنون رفته‌ایم سخن می‌گوییم در واقع قدرت سرمایه‌گذار و کارآفرین و توان کارشناسی خود را  زیر سوال می‌بریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه ما تمام تلاش خود را در ستادهای تسهیل با همکاری بخش خصوصی به کار برده‌ایم، خاطرنشان کرد: اینکه 77 درصد مصوبات در ستاد تسهیل اجرایی شده نشان از همکاری و همدلی بخش خصوصی و دولت  در خراسان رضوی داشته و کار بسیار ارزشمندی است.

علیرضایی ادامه داد: همچنین ما تلاش داریم که دسترسی به حوزه‌های نوآوری خود را افزایش دهیم و از حوزه‌های فناوری و دانشگاهی در فعالیت‌های جاری خود استفاده کنیم؛ در همین راستا برنامه مشترکی با جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، دانشگاه فردوسی مشهد و خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برای عارضه‌یابی واحدهای صنعتی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: ما تلاش کرده‌ایم که سیستم پاسخ‌دهی خود را چابک کنیم و تمام این اقدامات با بهره گرفتن حداکثری از اختیارات محدود داخل استان بوده؛ همچنین باید گفت که از  4000 میلیارد تومان که در استان سرمایه‌گذاری در سال 96 انجام شده 2000 میلیارد تومان در مناطق دورافتاده و مرزی بوده که به توسعه متوازن این حوزه کمک بسیاری کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 تیر 1397، کدخبر: 1777458 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
ای کاش که این هزینه ها برای بازسازی و ایجاد زیرساخت ها در تموم مناطق من جمله سیستان و خوزستان هم انجام بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
این هزینه هایی که صورت دادید اماری دارید که از بهره وری اون بتونید اطلاع رسانی کنید؟
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین