پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: برنامه توسعه صادرات خراسان رضوی تا پایان سال 96 تدوین شده است.

شعارسال :  راضیه علیرضایی ظهر امروز در نشست اتاق مشترک ایران و رایزنان ایرانی کشورهای همسایه که در اتاق بازرگانی استان خراسان رضوی برگزار شد، از تدوین برنامه توسعه صادرات خراسان رضوی خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ای که برای صادرات استان تا پایان سال 96 تدوین شده است، کمک فراوانی به بهبود زیرساخت‌های استان می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: این برنامه می‌تواند نتایج مهمی در کوتاه مدت و بلندمدت برای استان به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های موجود در اقتصاد یک محدودیت جدی است، تأکید کرد: ارزشمند شدن صادرات نیاز به برنامه‌ریزی دقیق است که باید انجام شود.

علیرضایی با بیان اینکه برای ورود به بازارهای هدف برنامه‌ریزی دقیق لازم است، خاطر نشان کرد: اولویت در برنامه توسعه صادرات خراسان رضوی بر اساس ارزش کالاها و صدور خدمات فنی و مهندسی و ارائه کالای با کیفیت و همچنین ارتباط با کشورهای هدف است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطر نشان کرد: کالاهای صادراتی پاسخگوی نیاز بازار جهانی نیست و باید تغییر کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار پنجشنبه 14 آبان 1394 ، کد مطلب : 13940814000586 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین