پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۶ هزار تن کالا از چهارمحال و بختیاری به کشورهای مختلف دنیا صادر شد.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۶ هزار تن کالا از چهارمحال و بختیاری به کشورهای مختلف دنیا صادر شد.

نعیم امامی با اشاره به اینکه در سالجاری۳۶ هزار تن کالا از چهارمحال و بختیاری به کشورهای مختلف دنیا صادر شد، اظهار داشت: کالاهای صادراتی چهارمحال و بختیاری به ۱۹ کشور دنیا بوده است.

وی عنوان کرد: صادرات کالا از ابتدای سال تاکنون برای چهارمحال و بختیاری ۷۹ میلیون دلار ارزآوری داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بادام، لوازم خانگی، موکت، خوراک دام، صنایع دستی، خمیر مایه، کولر و ... از مهمترین محصولات صادراتی چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

* عراق مهمترین کشور هدف صادراتی چهارمحال و بختیاری است

وی ادامه داد: در سالجاری عراق مهمترین کشور هدف صادراتی چهارمحال و بختیاری بوده است که بیشترین محصولات تولیدی این استان به این کشور صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سال گذشته بیش از ۵۱ هزار تن کالا از این استان صادر شد.

وی بیان کرد: توسعه بخش صادرات از مهمترین اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت به شمار می رود و این امر زمینه ساز رونق بخش تولید این استان است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1396، کدخبر: 4238293، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین