پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۶۸۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۶
استاندار چهارمحال و بختیاری دوشنبه شب در نشست با معاون قوه قضائیه، تسهیل فرایند فعالیت بخش خصوصی در ثبت شرکت هواپیمایی در این استان را خواستار شد.

شعارسال: اقبال عباسی در نشست با احمد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت املاک و اسناد اظهار داشت: امید است شرایطی فراهم شود تا شرکت بخش خصوصی با محوریت فعالیت هواپیمایی و گردشگری در استان با رعایت موازین قانونی جهت کارآفرینی، رونق اشتغال و تولید، فعالیت خود را هرچه سریع ترآغاز کند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در خصوص جذب سرمایه گذار در استان، تصریح کرد: به تازگی زمینه برای ورود یکی از سرمایه گذاران حوزه حمل و نقل هوایی در استان فراهم شده است که چنانچه این طرح اجرایی شود حمل و نقل هوایی استان رونق می گیرد.

عباسی تصریح کرد: این سرمایه گذار قرار است سه اقدام همزمان تورگردانی، راه اندازی خط هوایی و تعمیر هواپیما را انجام دهد که در نوع خود اقدامی بی نظیر در استان به شمار می رود.

در این نشست نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان نیز حضور داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 27آذر1397 ، کدخبر: 789223: www.borna.news


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین