پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
فرماندار گفت: هرگونه سرمایه گذاری در محدوده مناطق گردشگری شهرستان به نفع تمام مردم خواهد بود.

شعار سال: فرماندار کامیاران در نشستی با خبرنگاران بر استفاده از تمام ظرفیت های لازم برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال همراه با اتحاد و همدلی بیشتر تاکید کرد.

مسعود روحانی در نشستی که ظهر امروز چهارشنبه 2 فروردین ماه به مناسبت سال نو وبا عنایت به نامگذاری این سال به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال با خبرنگاران داشت ، با تبریک سال نو و آرزوی موفقیت همگان در این سال گفت: استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان با وحدت وهمدلی بیشتر در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی ، گردشگری و معادن افزود: درسطح شهرستان به منظور بهره مندی از این ظرفیت ها اقدامات خوبی صورت گرفته و دولت با تخصیص اعتبارات به بخش های مختلف در جهت تولید ، اشتغال وخودکفایی با تکیه برمنابع موجود گام هایی برداشته است.

روحانی تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که در پایان سال 95 و در این راستا رقم خورد، توسعه باغات پایاب سد زیویه بود که در مجموع برای اتمام این پروژه و مکانیزه نمودن کشاورزی این منطقه مبلغی معادل 18 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

فرماندار کامیاران بخشی دیگر از اقدامات در زمینه توسعه بخش کشاورزی را پیش بینی 32 میلیارد تومان اعتبار به منظور مکانیزه نمودن 2 هزار هکتار از اراضی کشاورزی پایاب سد گاوشان عنوان و خاطر نشان کرد: اجرای چنین طرح های باعث افزایش تولید ، اشتغال، خودکفایی ورونق اقتصادی بیشتر خواهد شد.

روحانی در ادامه از تخصیص اعتبار مورد نیاز به منظور بهبود زیرساخت ها و مسیرهای دسترسی در مناطق گردشگری خبرداد و اظهار داشت: مناطق گردشگری متعلق به شهرستان بوده وهرگونه سرمایه گذاری در این محدوده ها به نفع کل مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: تلاش وعزم لازم برای جذب سرمایه گذار مطمئن به منظور فعالیت اقتصادی منجر به تولید واشتغال در بخش های مختلف به ویژه معادن وجود دارد و ما تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا با همکاری سایر مسئولان زمینه سرمایه گذاری در این شهرستان را فراهم نماییم.

فرماندار کامیاران در خاتمه تحقق شعار سال را زمینه ساز کاهش بسیاری از مشکلات دانست واظهار امیدواری کرد با همکاری وهمراهی تمامی دستگاهها اعم از دولتی وغیر دولتی دغدغه های موجود برطرف شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی شاهوخبر، تاریخ انتشار 2 فروردین 1396، کد مطلب: :2898 www.shahokhabar.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
کمتر شعار بده جوون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین