پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۴۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کردستان گفت: دو هزار و ۹۶۰ طلاق از ابتدای امسال به ثبت رسیده که بیشترین آمار ثبت طلاق در استان در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال با ثبت ۸۸۵ رویداد بوده است.
شعارسال: جمال ارشدی با بیان این مطلب افزود: طبق آمارهای موجود از سال ۹۱ تا ۹۴ آمار ازدواج در استان کردستان کاهش یافته بود.

وی افزود: در ۹ ماه اول امسال ۱۲ هزار و ۴۶۳ مورد ازدواج ثبت شده است که با نرخ خام ۱۰.۴ درصد نسبت به سال ۹۴ افزایش چشمگیری بوجود آمده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کردستان اظهار داشت: به ترتیب شهرستان های قروه، دیواندره و کامیاران بیشترین آمار ثبت ازدواج و شهرستان دهگلان کمترین آمار ثبت ازدواج را داشته است.

ارشدی گفت: ازدواج‌های که برای مردان به ثبت رسیده است در گروه‌های سنی ۲۰ تا ۲۴ سال، ۲۵ تا ۲۹ سال و ۳۰ تا ۳۴ بوده است که بیشترین فراوانی ثبت ازدواج در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال بوده است.

وی افزود: همچنین ازدواج های که برای زنان به ثبت رسیده است، در گروه های سنی ۱۵ تا ۱۹ سال، ۲۰ تا ۲۴ سال و ۲۵ تا ۲۹ سال بوده است که بیشترین فراوانی ثبت ازدواج در دختران در گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال بوده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کردستان اظهار داشت: در مردان در گروه سنی ۳۰ تا ۳۴ سال و در زنان گروه سنی ۱۵ تا ۱۹ سال کمترین آمار ثبت ازدواج را داشته ایم.

ارشدی به آمار های ثبت شده اختلاف سن زوج و زوجه پرداخت و گفت: در ۱۲.۳ درصد از ازدواج های به ثبت رسیده زوج و زوجه هم سن بوده و ۱۱.۳ درصد از ازدواج ها زوجه بزرگتر از زوج بوده‌اند، همچنین در ۷۰ درصد از ازدواج ها زوج بزرگتر از زوجه بوده است.

وی به آمار طلاق ها پرداخت و افزود: دو هزار و ۹۶۰ طلاق از ابتدای امسال به ثبت رسیده که شهرستان قروه بیشترین و سرو آباد کمترین آمار ثبت طلاق در استان را داشته اند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کردستان عنوان کرد: بیشترین آمار ثبت طلاق در استان در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال با ثبت ۸۸۵ رویداد بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 3 اسفند 1395، کدخبر: 462193، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
جوانند و جویای نام. خام هستند و کم تجربه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین