پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
رئیس بهزیستی کامیاران گفت: طرح «تامین مالی خرد» به منظور توانمندسازی، فقر زدایی و بهبود معیشت اقشار کم درآمد و به ویژه زنان سرپرست خانوار در مناطق روستایی در حال اجرا می باشد.

شعار سال: رئیس اداره بهزیستی کامیاران از اجرایی شدن طرح تامین مالی خرد برای فقرزدائی، توانمندسازی و بهبود معیشت زنان سرپرست خانوار در این شهرستان خبر داد.

حبیب الله ابراهیمی ظهر امروز شنبه دراین باره اظهار داشت: طرح «تامین مالی خرد» به منظور توانمندسازی، فقر زدایی و بهبود معیشت اقشار کم درآمد و به ویژه زنان سرپرست خانوار در مناطق روستایی در حال اجرا می باشد.

وی در تشریح این طرح خاطرنشان نمود: طرح تامین مالی خرد طرحی است که با هدف ایجاد اشتغال، بازتوانی و فقر زدایی اقشار کم درآمد و زنان سرپرست خانوار در مناطق روستایی برگزار می شود.

رئیس اداره بهزیستی درباره مشارکت دیگر نهادها در اجرایی شدن این طرح عنوان داشت: سازمان بهزیستی با مشارکت بانک کشاورزی و موسسه تاک در این زمینه فعالیت دارد و ضمن شناسائی افراد بی بضاعت، کم درآمد و زنان سرپرست خانوار، آنها را برای بهبود معیشت یاری می دهد.

ابراهیمی درباره اجرایی شدن طرح وکارهای انجام گرفته در کامیاران بیان داشت: در این شهرستان درسال جاری 50گروه با 823 عضو تحت پوشش شناسائی شده اند و در این طرح مشارکت دارند.

رئیس اداره بهزیستی کامیاران به اعتبار تخصیص یافته طرح اشاره کرد وگفت: تاکنون بالغ بر 120 میلیارد ریال اعتبار به این گروه ها اختصاص یافته است و این طرح توانسته است زمینه اشتغال بیش از 160 زن سرپرست خانوار را در زمینه مشاغل خرد خانگی فراهم نماید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی شاهوخبر، تاریخ انتشار 28 اسفند 1395 ، کد مطلب: 2893: www.shahokhabar.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
طرح تامین مالی خرد واقعا یک ضرورت است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین