پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
مدیرکل بهزیستی البرز با بیان اینکه یک هزار و ۸۸۶ زن سرپرست خانوار در استان زیرپوشش بهزیستی قرار دارند, گفت: سعی می‌کنیم مسائل و مشکلات مددجویان را رصد و تا ‌که بتوانیم برای رفع آنها تلاش کنیم.

شعار سال: داریوش بیات‌نژاد،اظهار داشت: با توجه به ماه مبارک رمضان در تمام مراکز شبانه‌روزی بهزیستی استان البرز برنامه‌ افطاری برای مددجویان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگری از مددجویانی که زیرپوشش سازمان بهزیستی در مراکز نیستند و به نوعی مورد حمایت بهزیستی قرار دارند هم در این ضیافت افطاری مهمان بهزیستی هستند، افزود: بخش قابل ملاحظه‌ای از مددجویانی که در مناطق شهری و روستایی زیرپوشش هستند در این مراسم افطاری دعوت‌اندو از برنامه‌های معنوی و متنوع این شب‌های مبارک استفاده می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیاناینکه سبدهای کالایی از طرف دولت به مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد از فروشگاه‌های مختلف با استفاده از کارت‌های اعتباری داده می‌شود، گفت: این سبدهای کالا برای هرنفر مبلغ 30 هزار تومان و برای هر دو نفر 60 هزار تومان و به ازای هر یک نفر اضافه 10 هزار تومان پرداخت می‌شود، که سقف آن تا 120 هزار تومان است.

بیات‌نژاد ادامه داد: علاوه بر سبد کالایی که دولت به مددجویان پرداخت می‌کند، اداره کل بهزیستی استان البرز در سطح استان و شهرستان با کمک خیرین و نیکوکاران بدون استفاده از محل اعتبارات جاری استان سبد کالایی را که شاملروغن، برنج، ماکارونی و مواد مصرفی به ارزش 150 تا 200 هزار تومان استدر اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: در سال 96نمایشگاه 20 روز فروش محصولات مددجویی در کمالشهر کرج ونمایشگاه فصلی محصولات مددجویی در شهرستان ساوجبلاغ، در راستای کمک به معیشت مردم و تقویت اشتغالزایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه بازدید از منازل مددجویان با توجه به اولویت‌بندی آنها انجام می شود، عنوان کرد: در این بازدیدها سعی می‌کنیم مسائل و مشکلات مددجویان را رصد و تا آنجایی که بتوانیم برای رفع آنها تلاش کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیاناینکه تعداد زنان سرپرست خانواری که زیرپوشش سازمان بهزیستی استان البرز قرار دارند یک هزار و 886 نفر است و جمعیت کل خانواده‌های آنها به 3 هزارو 800 نفر می‌رسد، افزود: این افراد حقوق مستمری دریافت می‌کنند که برای هر یک نفر حدود 96 هزار تومان است و اگر خانواده‌ای 4 تا 5 نفر عضو داشته باشد ماهانه نزدیک به 465 هزار تومان دریافت می‌کند.

بیات‌نژاد با تاکید بر اینکه یکی از وظایف ذاتی سازمان بهزیستی پذیرش، ساماندهی، نگهداری و حضانت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست است، گفت: 203 نفر از کودکان بدو تولدتا 18 سالگی که مربوط به کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست هستند تحت نظر مراکز شبانه‌‌روزی استان البرز قرار دارند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1396، کدخبر: 1430670، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین