پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از صاحب خانه شدن ۳۵۰ خانوار تحت پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.

شعارسال: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از صاحب خانه شدن ۳۵۰ خانوار تحت پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.

محمد محمدی فرد در سخنرانی پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان کرج با گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، اظهار داشت: 14 اسفند سال 57 سالروز تاسیس کمیته امداد توسط امام خمینی(ره) جهت گره گشایی از عموم محرومین است و این نهاد اولین نهادهایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با بیان اینکه هدف اصلی جمهوری اسلامی رسیدگی به محرومان و مستضعفان است، افزود: کمیته امداد در چهار دهه گذشته با اتکا به کمک‌های مردمی توانسته قدم‌های بسیار مناسبی برای رفع محرومیت و کمک به مستضعفین انجام دهد.

وی با اشاره به هفته نیکوکاری که در اواسط اسفند ماه در سطح کشور و استان البرز برگزار می‌شود، گفت: تعامل و همکاری با نهاده‌های خیریه و تشکل‌های مردمی در دستور کار کمیته امداد است و بایستی به آن‌ها کمک شود و اعتبارات ویژه‌ای برای این بخش در نظر گرفته شده است.

محمدی فرد با تاکید بر اینکه امور خیریه باید در استان البرز ساماندهی شود، ادامه داد: آسیب اصلی در امور کار خیریه موازی‌کاری و جزیره‌ای کردن امور نیکوکاری است و این امور باید به صورت ساماندهی و زیر یک چتر مستقیم به کار خود ادامه دهند.

وی با اشاره زلزله اخیر در کرمانشاه و میزان کمک مردم البرز به زلزله زدگان، عنوان کرد: 2 میلیارد تومان برای احداث 200 منزل در مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط مردم نیک اندیش استان البرز اهدا شد که کمیته امداد برای زلزله زدگان این مورد را در نظر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: هفته آینده هزار و 500 دست پوشاک به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد البرز اختصاص می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز، عنوان کرد: در سال جاری، 23 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان البرز بودند که 18 هزار و 700 نفر تحت پوشش مددجوی مستمر هستند و باقی اعضا نیز به صورت چند خدمتی پوشش قرار دارند.

وی با بیان اینکه در سال 96، 350 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان البرز صاحب خانه شدند، بیان کرد: برخی به دنبال شایعه سازی و ایجاد حواشی برای این نهاد انقلابی هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1396، کدخبر: 1669958 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
اگر کمیته امداد به خوبی وظایف خودش رو انجام بده میشه در این زمینه دست خیلی از مستضعف هارو گرفت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین