پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: خیران ۱۸ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با کمیته امداد، در ۱۱ ماه نخست سال ۹۶ رقمی معادل پنج میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان کمک کردند.

شعارسال: مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: خیران ۱۸ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با کمیته امداد، در ۱۱ ماه نخست سال ۹۶ رقمی معادل پنج میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان کمک کردند.

محمد محمدی‌فرد ، با اشاره به مراکز رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان البرزی اظهار داشت: ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان و اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران محلات مجموعه‌ای از فعالیت‌های خیریه مراکز نیکوکاری را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه توسعه ابعاد اجتماعی و مردمی کمیته امداد از جمله اهداف و سیاست‌های برنامه این نهاد است، افزود: خیران 18 مرکز نیکوکاری طرف تعامل با کمیته امداد، در 11 ماه نخست سال 96 رقمی معادل پنج میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان کمک کردند.

محمدی‌فرد وابستگی مراکز نیکوکاری به مساجد را حسن بزرگ این مجموعه‌های خیر و احسان برشمرد و گفت: وصل کردن جیب اغنیا به جیب فقرا هدف اصلی مراکز نیکوکاری است و با توجه به اینکه معتمدان محلی اشراف کامل و مناسبی بر وضعیت مددجویان و نیازمندان ساکن در محلات دارند، ارائه خدمات به محرومان و امور خیریه با ضریب اطمینان مطلوبی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به برخی خدمات مؤثر انجام‌شده در مراکز نیکوکاری گفت: به‌عنوان‌ مثال در مرکز نیکوکاری روستای رامجین از توابع شهر چهار باغ، به تازگی با مشارکت کمیته امداد و یکی از نیکوکاران همکاری کننده با این مرکز، چهل و نهمین واحد مسکونی به خانواده تحت حمایت این نهاد تحویل شد.

وی استفاده از ظرفیت فرهنگیان، پزشکان، کسبه، فعالان امور بنایی و ساختمانی، تعمیرکاران تأسیساتی و سایر صنوف در ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف ویژه به مددجویان و نیازمندان را از جمله فعالیت‌های مهم و اثربخش مراکز نیکوکاری برشمرد و گفت: مراکز نیکوکاری فاطمه الزهرا(س)، رامجین، بانوان نظرآباد، اسلام‌آباد و وحدت به لحاظ میزان فعالیت و جذب کمک‌های خیران به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا پنجم شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 1672480، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
درسته که ایران همیشه یک سری دست به خیر داشته اما در سال های احیر وقتی مسئولین دیدن که کمک های خیرین داره به چیز ثابت تبدیل میشه در هر مساله ای حتی از اون ها کمک رسمی میخوان!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین