پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
​نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کمیته رسیدگی به وضعیت مسکن محرومین در استان تشکیل می شود و در این راستا کمیته های فرعی در شهرستان ها نیز به ریاست فرمانداران برپا خواهد شد.

شعارسال: ​نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کمیته رسیدگی به وضعیت مسکن محرومین در استان تشکیل می شود و در این راستا کمیته های فرعی در شهرستان ها نیز به ریاست فرمانداران برپا خواهد شد.

دکتر شهبازی در جلسه مجمع کارآفرینان خیر اشتغال استان با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه جای خرسندی دارد که این نشست جزو اولین برنامه ها پس از انتصاب بعنوان استاندار است، افزود: در جلسه ای با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص اشتغال و مسکن محرومین استان گفتگو شد.

وی ادامه داد: قالب حاضران در این جلسه از نقش آفرینان پیروزی انقلاب اسلامی بوده اند و در عرصه های مختلف دفاع از این مرز و بوم طلایه دار و افتخار آفرین بوده اند.

دکتر شهبازی با گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام راحل و آرزوی توفیق برای خدمتگزاران نظام، گفت: در طول ۴ دهه انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی شکل گرفته و اکنون نیز با اقتدار درصدد برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با جدیت در راستای رسیدگی به دغدغه های جامعه هدف خود و ایجاد اشتغال، تامین مسکن و تحقق اعتبارات و بودجه سالانه است.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه تسهیلات خودکفایی ارائه شده به افراد تحت پوشش، هیچ گونه بدهی ندارد.

وی گفت: تعامل سازنده کمیته امداد امام خمینی (ره) با دولت تدبیر و امید بسیار سازنده است و در این رابطه اقدامات بزرگی شکل گرفته است.

دکتر شهبازی افزود: مجمع کارآفرینان خیر اشتغال استان نیز یک سازمان مردم نهاد با اهداف انسان دوستانه است که برای نخستین بار در البرز راه اندازی و این جلسه تشکیل شد.

وی عنوان کرد: به ظرفیت های کم نظیر سازمان های مردم نهاد اعتقاد داریم و در حوزه اشتغال نیز از این فرصت بهره برداری می کنیم.

استاندار البرز گفت: کمیته رسیدگی به وضعیت مسکن محرومین در استان تشکیل می شود و در این راستا کمیته های فرعی در شهرستان ها نیز به ریاست فرمانداران برپا خواهد شد.

وی افزود: یکی از برنامه های اصلی استان، ایجاد اشتغال برای محرومین و اجرای اهداف کمیته مسکن خواهد بود.

دکتر شهبازی خاطرنشان کرد: در سفر بعدی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در کارهای مشارکتی و امضای تفاهم نامه بین دولت و کمیته در البرز اقدامات لازم صورت می گیرد.

وی گفت: امید است این تعامل و همراهی در خانواده انقلاب، خروجی مطلوبی به نفع نظام جمهوری اسلامی و مردم داشته باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 26آذر 1397 ، کدخبر:788875 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
محرومین همه جا نیازمند تشکیل یک کمیته هستن فقط کرج نیست که و این کمیته هایی که تشکیل میشه اگر به نتایج مطلوبی برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین