پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
بیت‌الله ستاریان می‌گوید: با توجه به افزایش مهاجرت در استان کرج تقاضا برای خرید مسکن در این شهر افزایش یافته است؛ به‌طوری که متوسط قیمت مسکن در این استان به متری چهار تا پنج میلیون تومان می‌رسد.

شعار سال: یک کارشناس مسکن در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت مسکن در اطراف تهران گران شده است گفت: با توجه به افزایش مهاجران در استان کرج، تقاضا برای خرید مسکن در این شهر افزایش یافته و همین موضوع قیمت مسکن را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده که قیمت در این منطقه گران شود.

بیت‌الله ستاریان در ادامه افزود: اخیرا کرج نیز به استان جداگانه‌ای تبدیل شده است، از این رو استقبال مردم برای زندگی در این شهر به‌طور چشم‌گیری افزایش یافته است. در حقیقت طی یک سال گذشته جمعیت زیادی به سمت کرج مهاجرت کرده‌اند.

و اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت زمین و مسکن در تهران شاهد کوچ معکوس از تهران هستیم. در حقیقت این عملکرد بدترین کوچی است که در حال انجام است.

ستاریان به متوسط قیمت مسکن در شهر کرج اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت مسکن، می‌توان برآورد کرد که متوسط قیمت در شهر کرج به چهار تا پنج میلیون تومان می‌رسد. البته با این شرایط حداقل قیمت مسکن در برخی مناطق کرج دو میلیون تومان و حداکثر قیمت هم ۲۰ میلیون تومان است.

این کارشناس بازار مسکن تصریح کرد: قیمت مسکن تنها در شهر تهران و کرج افزایش نیافته، بلکه در کل کشور روند افزایشی دارد. به‌طوری که در روستاها و شهرهای کوچک نیز قیمت مسکن گران شده است.

ستاریان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه قیمت مسکن در سال ۹۸ چه روندی خواهد داشت؟ اظهار کرد: هرچند پروژه‌های عمرانی روندی رکودی دارند اما پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که افزایش قیمت تا میانه سال ۹۹ ادامه دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تجارت نیوز، تاریخ 25 اردیبهشت 98، کد مطلب: 375212: www.tejaratnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ب غ
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
اينطورنگواين خواسته دشمن است مسکن گران شود هرج مرج دلبخواهي اخلال وناامنی شودمسکن کليويي چنده? تو این اوضاع کدام احمقی پولش رادرمسکن زندانی ميکندوبه پول خودش هم حداقل تا ده سال نميرسدچون کسی نميخرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین